Just An Ordinary Girl - Kapitel 60 - Part 2

 
Previous: När soundchecket var över satt inte Daphne där hon hade suttit fem minuter innan, jag gick av scenen med de andra innan jag gick bort mot bussarna. I bussen var det tyst, jag gick bort till rummet för att se om hon sov eller något. Och mycket riktigt så satt hon i sängen och läste en tidning, hon såg upp och gav mig ett leende innan hon tittade ner i tidningen igen. Jag blev stående och visste inte riktigt vart jag skulle ta vägen.

"visste du att dansare är bättre i sängen än "vanliga" personer eftersom de är mer rörliga och viga" sa hon, jag såg förvånat på henne och hon nickade mot tidningen som för att förmedla att det var därifrån hon fick informationen. Sedan reste hon sig från sängen och la tidningen på bordet, sakta började hon gå mot mig.

"och som du kanske såg idag så är jag ganska vig och rörlig" sa hon när hon var någon meter från mig. "så där har du ju något att fantisera om eftersom du inte får röra mig" viskade hon i mitt öra innan hon gick förbi mig och ut genom dörren.

 


 

Jag kände hur hela jag bara gav upp, fort vände jag mig om och la en arm runt Daphnes midja. Snabbt drog jag in henne i rummet igen och slog igen dörren efter oss. Jag pressade upp henne mot väggen bredvid dörren och tryckte ivrigt och hett mina läppar mot hennes. Hennes händer flätade fort in sig i mitt hår och jag särade på hennes läppar med min tunga och hennes tunga mötte min lika ivrigt.

"nu förlorar du vadet" mumlade hon mot mina läppar.

"jag bryr mig inte" svarade jag samtidigt som jag lyfte upp henne och placerade mina händer under hennes lår. Jag gick den korta biten fram till sängen och la ner henne på madrassen. Hon började fort dra upp min t-shirt innan jag snabbt lyfte mig från henne för att kunna dra av och slängde den sedan åt sidan. Jag drog upp den ljusa toppen över hennes bröst och kysste den nu bara huden. Ivrigt sökte jag mig till hennes läppar igen och tryckte dem mot henne. 

 

 

 

Daphnes Perspektiv.

Han böjde sig ner och kysste mig på halsen medan mina händer svepte över hans bröstkorg och mage och vidare ner till byxlinningen på hans jeans. Hans ena hand hade kupat sig runt mitt ena bröst samtidigt som den andra började lirka med knapparna i min shorts.

Fort tog jag tag i hans ansikte, tryckte hans läppar mot mina och öppnade min mun för att välkomnade hans tunga. Mina fingrar vandrade ner till hans byxor igen och knäppte upp knappen, han själv hade fått upp alla knapparna i mina shorts och smekte nu nedre delen av min mage. 

Jag drog ner gylfen på hans byxor och min hand skulle precis smita innanför hans kalsonger när Patties röst ropade "ni två! Kläder, köket, nu!". Mitt huvud rycktes lika fort mot dörröppningen som Justins gjorde och där stod Pattie och såg på oss med ett strängt ansiktsuttryck innan hon vände sig om och gick.

Jag kände hur det brände i ansiktet av skam och Justin såg andfått ner på mig innan han rullade av mig och reste på sig. Han knäppte på sig jeansen igen och drog t-shirten över huvudet. Jag satte mig upp och drog ner min topp innan jag knäppte shortsens alla knappar. Med nerböjt huvud gick jag efter Justin ut ur rummet.

"nej! Jag behöver prata enskilt med dem! Ni får vänta utanför eller något" hörde jag Pattie säga innan bussdörren smälldes igen. Pattie log inte mot oss när vi kom in utan satte sig enbart vid bordet och hänvisade för oss att vi skulle göra detsamma. Vi satte oss mittemot henne och Justin grep tag i min hand under bordet och kramade mina fingrar.

"jo" började Pattie och såg allvarligt på oss. Genast jag slog ner blicken i knät, orkade inte se henne i ögonen för tillfället. "nu när dina föräldrar inte är här, Daphne så tycker jag att det är mitt ansvar som förälder att prata med er om det här. När man är tonåringar och har ett förhållande, så kan känslorna sprudla och man kanske vill ha sexuellt umgänge med-" började Pattie predika och ett stön lämnade Justins läppar.

"mamma" klagande han.

"nu är du tyst Justin" sa hon fort innan hon fortsatte. "-varandra, så ni måste tänka på att vara försiktiga för tro mig ni vill inte få ett barn i såhär tidig ålder. Aldrig att jag ångrar att jag fick dig Justin! Det får du aldrig tro, du är det bästa som har hänt mig" hon log varmt mot sin son som log tillbaka mot henne, innan hennes blick hårdnade lite igen. "så jag hoppas ni skyddar er väl?" frågade hon.

"mamma... vi har inte... vi... du behöver inte oroa dig" sa han tillslut och en rodnad steg på båda våra kinder.

"oh!" sa hon förvånat. "jag trodde... nåja, men ni måste lova mig att ni skyddar er ordentligt och går inte för fort fram" sa hon och spände blicken i oss, jag kände hur jag nickade stumt och sedan blev det tyst. Men tystnaden höll inte i sig så länge, för utanför bussen bröt skrattsvalor ut och bussdörren öppnades och skratten blev högre. In i bussen kom Alfredo i täten med Jaden, Kenny och Ryan efter sig. De skrattade gott och vi tittade förvirrat på dem, Alfredo kom fram till bordet och snappade åt sig dollar sedeln.

"jaha, 50 dollar till Alfredo Flores och the sex talk till Justin Bieber" sa han och lyckades behärska sitt skratt en stund. "men vad var det jag sa bro! Men du klarade i alla fall 5 timmar" fortsatte han säga och låtsades låta imponerad.

"ha ha" sa Justin ironiskt innan Alfredo vände blicken mot mig.

"vad du än gjorde så funkade det. Bra jobbat tjejen!" sa han och gav mig en high five.

"sa bara att dansare är bättre i sängen" sa jag kort och Alfredo skrattade, Justin blick gick misstänksamt mellan oss.

"var du på hans sida!?" frågade han sedan förvånat.

"ledsen babe" svarade jag och log mot honom innan jag ryckte på axlarna.

"så du ljög alltså!?" frågade han sedan och jag skrattade.

"det gjorde jag faktiskt inte! Dansare är mer rörliga och viga, så det är sann fakta" sa jag och kunde se hur ett nästan belåtet leende dök upp på Justins läppar. Jag flinade och pussade honom på kinden.

 

*

 

Min mobil vibrerade på bordet i allrummet i den stora konserthallen. Nyfiket sträckte jag mig fram för att se vem som hade messat mig. Jag såg på skärmen och såg att det var dolt nummer, jag rynkade pannan och öppnade mobilen. Vem kan det vara?

 

Från Okänd:

"ditt liv kommer snart att förstöras, bli till ett helvete" förbryllat rynkade jag på pannan.

 

Till Okänd:

"ursäkta, vem är det här?"

 

Dock förväntade jag mig inget svar. Det är väl någon som tycker att den är jätterolig. Men mobilen vibrerade igen och ett nytt meddelande hade skickats från det dolda numret.

 

Från Okänd:

"ditt liv, ditt patetiska liv, kommer snart krossas som en ärta"

 

Jag stirrade förskräckt på skärmen. Var det här ett skämt eller!? Vem var den här sjuka människan!?

"Daphne kommer du eller?" frågade Pattie från dörröppningen, jag vände upp blicken mot henne och klistrade på ett leende.

"jag kommer" sa jag och släckte telefonen innan jag stoppade ner den i fickan. Tänk inte mer på det! Njut av konserten nu och lev vidare, sa jag till mig själv samtidigt som jag gick efter Pattie ut i korridoren. Mycket riktigt glömde jag allt om de sjuka smsen när Justin hade haft sin konsert som var lika magisk, grym, fantastiskt, rolig som alltid.

"vart ska vi nu?" frågade jag Justin när vi låg i sängen och var redo att sova.

"Spanien" mumlade Justin trött tillbaka och gäspade, jag log lyckligt. Bussens gungande vaggade mig till sömns och jag somnade skönt i Justins famn.

  


 

haahh, Dustin got the sex talk from the Bieber mum ! ;P hahh..

men del 2 blev inte lika lång som jag brukar skriva så därför så ska jag direkt börja skriva på kapitel 61 (vet inte om det blir Part 1 och 2)

Vad tror ni händer i Spanien? Och vem var smset ifrån? Någon som har en gissning? ;P Kommentera ! :)


Skriven av: Erica

Asså jag orkar inte, HAHAHAHAHAHA!!!!

2011-12-30 @ 21:21:13
URL: http://ericananny.blogg.se/
Skriven av: ebba

awesome ett till jag orkar inte vänta ett till nu !!!

2011-12-30 @ 21:22:15
Skriven av: Felizia

Hehe diggar Pattie :)

2011-12-30 @ 21:34:04
URL: http://onlyfellie.blogg.se/
Skriven av: Emelie

Jag bara satt och skrattade när Pattie pratade

med dom :D

Skit bra, vill ha ett till :D

2011-12-30 @ 22:15:33
Skriven av: mikaela

jag tror att det var Derek som skickade smsen fast man vet aldrig iallafal längtar till nesta kapitel<3

2011-12-30 @ 22:15:38
Skriven av: Lisa

Tror också att det är derek :) men du måste snart lägga ut nästa kapitel e såååå spänande :P<3

2011-12-30 @ 22:28:54
Skriven av: Hanna

ASSÅ LINN JAG ÄSLKAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET <3

2011-12-30 @ 22:55:25
Skriven av: Johanna

åhh så grymt!

det gjorde min dag!

GARVADE :d

2011-12-31 @ 00:17:52
URL: http://johannaviveca.blogg.se/
Skriven av: Hannah

Hahaha! Så bra! Sitter och garvar för mig själv, släktingarna undrar nog vad som händer... ;P

2011-12-31 @ 00:43:49

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback