"never put my love out on the line"

Jag har sett en grej i min historia som inte riktigt stämmer.
och det är det att Justin fyller inte år i september, han fyller år i mars. (jag skrev i Kapitel 20 att det var september) men eftersom det här är en påhittad tjej och historia så kan vi ju låtsas att Justin fyller år i september i stället för mars. :) för er som inte hade märkt det... ja, nu vet märker ni väl det. :P
och ni som hade märkt det, nu fick ni en liten förklaring. kommentarer gör mig jätteglad, så kom igen.... :D TACK ! :)

Skriven av: Lina

haha, tänkte inte på det!

När kommer nästa kapitel? Längtar!! :D

2011-10-20 @ 20:41:23
Skriven av: Hanna

du lovade att du skulle skriva två kapitel igår...

2011-10-22 @ 12:46:42
Skriven av: mikaela

när kommer nästa kapitel<3

2011-10-22 @ 16:14:16

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback