"because tonight belongs to lovers"

halloj! 
för de som börjat skolan idag, hur var det? ;)
börjar inte för än på onsdag, yey! men börjar ny skolan, själv... eller flera 
jag känner kommer gå på den andra två linjerna men, I ALLA FALL! nerve wracking! 
 
anyway, tänkte bara säga att jag hade besöksrekord igår. 231 unika besökare! 

hur grymt är inte det!? :D IT'S AZUUUM!
men därför gör det mig lite förvånad o ... besviken att bara 8 personer orkar kommentera.
so I wanna make a deal, om ni slänger in fler kommentarer på kapitel 19 (o i framtiden)
så kan jag lova 1 lååååångt kapitel eller 2 normala. :)
 
kramisar. ♥
 
 
 
min underskrift alltså min teckning. fick inspirationen från http://flawlessbieber.tumblr.com/ 
hon är verkligen grym på att rita! :) 

Skriven av: Ida

Skolan var BAJS! :(

Svar: nej, vad tråkigt! :/ men förståeligt, när är skolan någonsin rolig?? ;)
Linn Halldin

2012-08-20 @ 15:05:43
Skriven av: Ronja

Haha xD Skolan var väl sådär.. JAG FICK LÄXOR NU FÖRSTA DAGEN DET ÄR INTE- MAN KAN INTE GÖRA SÅ!! :(

2012-08-20 @ 17:15:08
URL: http://simpleaswords.blogg.se
Skriven av: :)

skolan sög, vilket den gör all the time. jaja, vilken skola ska du börja på? :)

2012-08-20 @ 18:44:01

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback