"can't you see that when I find you, I'll find me"

halloj sådär mitti natta! ska faktiskt sova alldeles strax, måste vända tb dygnet. -.-
inför.. usch... jag kräks i munnen utav att behöva säga det... skolan...
JAG SA DET!  
men i alla fall, fick en fråga av någon anonym o just nu vet jag inte hur
lång novellen kommer bli. lite svårt att säga just nu, men skulle tippa
upp mot 50 kapitel eller so. förhoppningsvis mer. :D
 
men nu tänkte jag visa er en grej som jag har suttit med sedan jag la
upp kapitlet i stort sett. :) det är min första gång jag gör något sådant här
så var inte för hårda med dömningen. ;) hahaha, now just watch. 
 
 
 
UPDATE: nu ville det fungera! :D yey. 
har börjat skriva några få rader på kapitel 16 men har annars 
ritat idag... :) tycker väldigt mkt om det o dessutom var min kompis
här. så får se om jag orkar fortsätta då jag är trött oxå... blir inte
bättre av att en grej på datorn fuckar ur totalt o gör mig helt galen. -.- 
men håll utskik, kramisar.

Skriven av: Ewweh

Sv: Gaash hatar min design, Du kan få den om du vill xD men, tänkte bara på bubblor runt inläggen och sådant? det är de ända jag tänkt på, bilder och så kan du välja för de tar år för mig :P Men maila på [email protected] Puss :D<3

2012-08-15 @ 01:57:19
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Skriven av: Anonym

Omg jag älskar thirlern du har gjort! gymt bra får mig att längta till nästa kapitel mer och mer längre fram i novellen och veta vad som händer! :)

2012-08-15 @ 02:03:54
Skriven av: Design blogg ♥

Sugen på en ny design?(:

2012-08-15 @ 09:53:57
URL: http://Mehelpyouwithdesign.blogg.se
Skriven av: vilma

Gud vad bra trailer älskar den! Längtar till nästa kapitel:)

2012-08-15 @ 10:55:10
Skriven av: Anonym

Vart laddar du ner alla videosar du har med? :)

2012-08-17 @ 20:10:11

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback