"I suppose that I miss you"

efter typ 3 h fick jag till det som ni kan se i menyn! 
vet att texten är mer åt höger än vad den kanske borde, men lyckas inte få till det,
men det gör inget! FÖR JAG LYCKADES! ni vet inte hur mycket jag har
slitit mitt hår förut för att det inte velat funka... :) 
 
jaha, det var allt jag hade att säga, kapitel 19 är inte påbörjat
då jag har suttit med det här hela dagen, men dagen är inte slut än. 
 
kramisar. ♥

Skriven av: Ida

Ett tips är att du ändrar i ul-avsnittet, vet inte om du redan gjort det men ja.. Det är där du ändrar det^^

Svar: nej, det har jag nog inte gjort. :) får väl testa mig fram. tack!
Linn Halldin

2012-08-18 @ 17:55:50
Skriven av: Alexandra - novellblogg

Nu är det dags att lägga upp ett nytt kapitel tycker jag! :D

Svar: hahahah, har du rätt i. skulle tro att det kommer upp inom den närmaste timmen! :D
Linn Halldin

2012-08-19 @ 13:50:10
URL: http://nnovels.blogg.se
Skriven av: Evelina Jakobsson

Färdig med nästa eller? sjukt bra novell btw:)

2012-08-19 @ 20:43:06
URL: http://evelinajakobson.blogg.se/

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback