"you said move on, where do I go?

heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej! 
vet ni vad jag gjorde när jag egentligen, antagligen, borde ha skrivit? 
heheheheh, jag satt o gjorde en header på min nästa, tror jag, novell. :) 
fick bara lust att sitta på Gimp o trolla lite med bilder. hahahaha.
men i alla fall, nu ska jag skriva på kapitel 8 så ni får läsa det, låter det bra eller? 
 
kramisar! stay tuned. ♥
 
TAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAACK! för kommentarerna på förra kapitel.
omg! ni är bara för gulliga, love to you guys! 
 
vill oxå ge en shoutout till http://specialnovells.blogg.se/
hon har precis startat den o drev förut Stories Byy Me som en del utav
er kanske läste. men nu är hon igång igen så GÅ IN O LÄS O KOMMENTERA! 
 
 

Skriven av: Anonym

Älskar din novell den är så grymt bra, är beroende av den typ!

2012-08-06 @ 19:58:47
Skriven av: Amanda

♥ du är jätte duktig!
Hur fixade du din header? :)
Kram ♥

Svar: jag använder mig av ett program som heter Gimp 2. :) tack så mycket! :D
Linn Halldin

2012-08-06 @ 21:34:37
Skriven av: moa

Hej! :)
Skickat dig ett mail till dig om deisgnen ;)
Kram!!

2012-08-06 @ 22:12:42
URL: http://justinnovells.webblogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback