"always waiting, watch me dress"

ledsen homies men det har blivit ändrade planer.
efter min skolavslutningen som btw var katastrof - kan berätta längre ner - så mötte jag upp 
men min bästa vän för att handla klappar o bestämde sedan för att sova hos henne.
så jag har då inte min dator så jag kan inte skriva på kapitel 18, men det kommer IMORGON! :D
 
i alla fall, på skolavslutningen så var det jättefin men sedan bröt brandalarmet ut o det blev KAOS! 
inte roligt, ut i kylan för att sekunden efter gå in igen... -.- inte okej! 
 
o en grej till.. HANNA HAR KÖPT VÄRLDENS FINASTE TRÖJA, tyckte bara ni borde veta det. xD
den är silvrig, i sammet o har djup rygg. whööp whööp! 
 
nej, nu ska jag sluta. puss&kram. ♥

Skriven av: Mirabelle

Hej, jag har precis startat en ny novellblogg och jag skulle bli jätte glad om du kunde kika in ---> http://skyangelss.blogg.se/ :)

2012-12-21 @ 18:51:45
URL: http://skyangelss.blogg.se/
Skriven av: Isabelle

Hej!
Precis börjat med en novellblogg (Så har ingen 'riktig' design), och det vore verkligen jättesnällt om du kunde göra en design åt mig! Maila gärna. Med typ inramad meny osv, älskar dina designer! <3
Kram.

Svar: har en liten kö, men vet inte riktigt vad som händer med dem som står där... måste maila dem. men skicka ett mail till den som du hittar i menyn med en beskrivning så kan jag skriva upp dig. =) kram.
Linn Halldin

2012-12-22 @ 23:16:13
URL: http://justinnovells.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback