"catch my breath"

jag vet inte om ni har sätt men igår så hände något riktigt fruktansvärt i USA, i Connecticut, på en skola. 
en man gick in och sköt runt 20 barn, barn som var i ungefär 5 års åldern och en massa vuxna. 
innan hade han varit hemma och dödat sin mamma och pappa. Till sist sköt den här mannen sig själv på skolan. 
 
asså... jag vet inte... hur... nä. hur tänker man? hur kan man? hur kan man döda ett sådant litet barn? 
this just breaks my heart... 
 
 
 
här är en mamma som antagligen för ett samtal om vad som har hänt. usch, jag gråter bara av att se hennes ansikte. tänka på alla barnen som inte fick växa upp o på dem som är traumatiserade för resten utav sina liv...
RIP till alla som miste livet den 14:e December 2012. ♥
 
 

Skriven av: Ewweh

Sjuk människa de där.. :(<3 RIP

2012-12-15 @ 14:59:56
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Skriven av: Lizliz

Fan va hemskt! Jag kan ju bara tänka mig om det skulle vara min lillasyster elr nåt!

2012-12-16 @ 22:21:47

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback