"I said people, we're all looking for love tonight"

har jag nämnt att jag faktiskt började gilla the Wanted grymt mycket efter deras framträdande på AMA's? 
om inte, ja... nu vet ni det. :P hehhehe.
 
men i alla fall (hur kommer det sig att i varje inlägg så pratar jag först om någon meningslöst innan jag faktiskt kommer till själva poängen??) ett mysterium. 
 
ANYWAY! nästa kapitel kommer förhoppningsvis upp imorgon kvälll, tänkte börja lite smått nu att skriva men vet inte riktigt hur det ska fortsätta. =) 
 
såg att jag hade 250 unika besökare igår. YEY! tack så mycket, LÖÖÖÖÖÖVE! <3
så snälla ni 244 andra, lämna en åsikt, en liten kommentar om era tankar. skulle betyda guld för mig. 
TACK! TACK för att ni läser. helt galet hur många det faktiskt är som gör det... helt galet! 
 
okej. min katt kollar konstigt på mig nu så jag måste sluta... puss&kram. 

Skriven av: OneDirectionovels

Har mejlat dig! :)
Kram.

2012-12-10 @ 21:15:12
URL: http://onedirectionovels.blogg.se/
Skriven av: Wendela.

Haha haru katt? <3

2012-12-10 @ 21:34:39
Skriven av: Anonym

Jag bara väntar på nästa kapitel :) jag tycker att du skriver jätte braa:)))

2012-12-10 @ 21:40:49
Skriven av: Anonym

åh kan knappt vänta tills nästa kapitel kommer :D

2012-12-11 @ 20:01:18

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback