"santa can you hear me?"

hoppas ni alla verkligen hade en grym julafton igår! =D 
jag o min familj hade jättemysigt... men the awkward moment när en 16åring somnar klockan kvart i sju på kvällen i soffan... -.- hahahaha, sov genom nästan hela "a Christmas Carol". =P
men var sedan vaken resten utav kvällen, men fick ni allt ni önskade er?? 
 
jag tänkte också säga att kapitel 20 är på gång, sitter o skriver på det just nu.
okej, kanske inte precis nu för just nu skriver jag här men ni fattar! 
 
puss&kram på er! ♥

Skriven av: Julia

ÅÅÅH bilden på ditt block det är ju novellen Between heaven and hell, ÄLSKADE (älskar den fort farande faktiskt) den novellen ;) Eller det är väl från den novellen? Eftersom det står Thunder...vilket var en av Deztinys syskon :D

Svar: yes, det är från den novellen. hahahah. =)<33 roligt att du tyckte om det eller som du skrev ÄLSKADE, hahaha, fick intrycket att många inte var så taggade för den men det verkar som om många även ändra åsikt senare. =D tack!
Linn Halldin

2012-12-25 @ 18:35:25
Skriven av: elinor

OMG!!SÅ FIN STILL DU HAR OCH E DET DU SOMHAR RITAT DE BILDERNA SOM E PÅ DIN BLOCK ASSÅ SKIT FINT!!

Svar: hahahah, tack så mycket. ja, det är jag som har ritat det. =D<333
Linn Halldin

2012-12-25 @ 18:50:44
Skriven av: jenny

YEY! :)

2012-12-25 @ 19:04:44
Skriven av: Hanna

Vad använder du för program när du gör din header/design? tacksam för svar:)

Svar: jag använder mig utav Photoshop. =)
Linn Halldin

2012-12-25 @ 19:07:15
Skriven av: Anonym

När kommer det?? Du har ju typ skrivit sen typ tio över två...

Svar: hahahaha, det har du rätt i men det går segt. jag vet inte riktigt vad som ska hända o jag gör annat medan. men det är på gång helt klart! jag vill att detta kapitel ska komma ut bra. =)
Linn Halldin

2012-12-25 @ 22:13:50
Skriven av: Uppsis

Ok

2012-12-25 @ 22:24:23
Skriven av: jenifer

visst ska du göra born to be somebody sen?

Svar: japp! det är vad ni röstade på. =D
Linn Halldin

2012-12-25 @ 22:24:34
Skriven av: frida

kolla ögat hon har ritat.. den e skit fin vafan älskar din blogg<3

Svar: tack så jättemycket! =D<33
Linn Halldin

2012-12-25 @ 22:43:12
Skriven av: Alexandra

Är det inte jobbigt att behöva skriva ner allt på datorn sen? :)

Svar: jo, ibland. men det ger mig samtidigt chansen att ändra o göra det bättre medan jag skriver över det. =) jag skriver 80% av gångerna på datorn. ;)
Linn Halldin

2012-12-26 @ 10:35:02
URL: http://thejustinbieberstory.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback