Between Heaven And Hell - Kapitel 39

PREVIOUS:   ”Dem är väldigt vackra” hörde jag sedan Justin säga, jag rullade försiktigt av honom så jag fortfarande låg på mage men istället bredvid honom. Jag la min vänstra vinge över hans kropp så han kunde stryka sin fingrar över dem långa fjädrarna. Rysningar gick genom min kropp då hans fingrar smekte dem, jag suckade lyckligt och han vred försiktigt ansikte mot mig.

   ”Jag älskar dig” jag öppnade ögonen och såg in i hans underbara, gyllenbruna.

   ”Jag älskar dig också” besvarade jag och kysste sedan mjukt hans läppar. 

 


  

Jag gäspade trött innan jag krökte ryggen och slog långsamt upp ögonen, jag gnällde klagande när den starka morgonsolen fick mina ögon att tåras och slöt dem genast igen. Jag rullade försiktigt runt så jag blev liggande på mage och stötte ihop med en annan varm kropp, försiktigt öppnade jag ögonen igen och såg Justin sovande ansikte några decimetrar från mitt eget. Jag log tunt innan jag höjde handen och smekte honom lätt över kinden innan jag lät dem svepa över hans läppar, ett leende spred sig på dem och jag log genast bredare.

   ”God morgon” sa Justin med sin hesa, måste bara säga otroligt sexiga, morgonröst. Jag kröp upp ovanpå honom så jag låg på hans varma bröst, hans armar slöt sig genast runt min midja och kramade åt.

   ”God morgon” svarade jag med en liten röst, han öppnade sina ögon och såg upp på mig.

   Smattrandet mot fönstret skvallrade om att regnet nu föll från himlen, inom någon minut tilltog regnet och det öste ner. Vi låg tysta en stund och bara lyssnade på regnet, innan jag kände hur kylan kröp genom väggarna och jag rullade av Justin. Jag satte mig upp i sängen och sträckte sedan ut armen mot den öppna spisen, inom några sekunder stod vedträna i brand och värmen spred sig i rummet. Jag log nöjt och la mig ner igen och drog upp mitt duntäcke högre upp.

   ”Wow” hörde jag Justin mumla tyst och jag skrattade lågt åt honom.

   ”Tja, om du ska leva med mig är det där något du måste vänja dig vid” sa jag och vred på huvudet och la min haka på hans bröst. Han såg ner på mig med ett leende.

   ”Det klarar jag” svarade han och tystnad fyllde återigen rummet. Ett plötsligt skratt från Justin fick mig att rycka till och sedan se frågande på honom.

   ”Vad är det?” frågade jag roat och nyfiket, han skrattade ännu en gång innan han vände sig mot mig.

   ”Kommer du ihåg vår dejt?” frågade han och jag nickade förvirrat. ”då kom vi in på sådana där töntiga raggningsfraser…” började han och höjde sedan ena ögonbrynet i väntan på att jag skulle fatta själv. Jag skrattade och han log roat. ”du skojade visst inte med ditt svar” sa han sedan och jag skakade på huvudet.

   ”Och din min var oslagbar” svarade jag och tog mig om magen, han skrattade glatt.

   ”Jag hade förväntat mig en ironisk blick och en fnysning men ditt svar förvånade mig” jag lyckades samla mig och kramade om honom. Han tog försiktigt tag i min hand och flätade samma våra fingrar, sedan tog han tag i mitt ena finger och granskade det. Som om han letade efter något.

   ”Ska jag…?” frågade jag honom och efter en kort stund nickade han smått.

   Genast satte jag eld på mitt finger och Justin såg fascinerat på det, han tog det något närmre sitt ansikte för att skåda eldsflamman närmre. ”litar du på mig?” frågade jag sedan.

   Han vände blicken mot mig och rynkande frågande på pannan. ”vad menar du?”

   ”Just det jag sa, litar du på mig?” svarade jag. Justin nickade. 

   Jag släppte försiktigt hans hand och han fortsatte se frågande på mig, i väntan på vad jag skulle göra. Långsamt sänkte jag handen, som nu hela den och inte bara fingret stod i brand, mot hans bröst. Noga med att titta på hans ansikte efter negativa reaktioner närmade jag mig hans hud.

   ”Det kommer inte skada dig” viskade jag innan jag la handen på hans bröst, han flämtade genast till säkert i väntan på smärtan. Men precis som jag hade lovat skulle elden inte skada honom, mästare som jag var på min egen kraft kunde jag kontrollera elden på vilket viss jag ville. Det här var ett utav dem, lika mycket som jag kunde få något att brinna upp kunde jag också få elden att var immun, få personen att vara immun mot smärtan.

   ”Det… det… känns inte” fick han fram efter en stund då han smält det han såg.

   ”Ja, jag sa ju att det inte skulle skada dig” svarade jag och släckte sedan min hand men lät den ligga.

   ”Jag älskar dig” han rullade upp på mig och tryckte ner mig i madrassen, jag log upp mot honom.

   ”Jag älskar dig också” svarade jag och särade sedan på mina ben så han låg mellan dem istället.

   Han bet sig löst i underläppen när jag gjorde så, jag kvävde ett fniss då jag ville vara lite busig mot honom. Jag lindade mina ben runt hans midja som jag gjort igår och klämde sedan åt så han trycktes mot mig, ett stön slapp ur hans mun och jag flinade roat.

   Jag lyfte på huvudet och böjde kyssa honom över halsen och upp till käken, jag tog sedan tag om hans ansikte och tryckte hans läppar mot mina. Hans tunga var inte sen med att tränga in i min mun och jag stönade mot hans mun, återigen klämde jag åt med benen. Innan jag hann reagera hade han redan trängt in i mig och jag flämtade mot hans läppar innan stön tog över. Timmar senare hade vi kommit flera gånger och mina vingar vällt saker i sin väg. Svettig och varm andades jag andfått och såg ner på Justin som lät blicken svepa över mina vita vingar.

   ”Kommer det där hända varje gång?” frågade han.

   ”Jag vet inte, vi får väl se med tiden” jag flinade ner mot honom och böjde mig sedan ner och kysste hungrigt hans läppar. Hans händer följde mina sidor innan dem gled ner till min rumpa.

 

”Deztiny, nu har-” Sunshine kom upp ur golvluckan senare på kvällen, hon hade ett beslutsamt uttryck som snabbt ändrades till förvånat då hon såg att jag inte var ensam. ”ehm… ojdå. Ledsen att jag störde… jag visste inte att…” började hon babbla osammanhängande.

   ”Det gör inget, Sun” sa jag oberört och satte mig upp, Justin bredvid mig la en arm runt min midja och gled diskret bakom min rygg så han skymdes från min systers syn.

   ”Jag ska gå, vi pratar senare” sa hon sedan fort och kastade ett snabbt leende mot mig. Jag log tillbaka innan hon försvann samma väg som hon kommit upp genom.

   ”Pinsamt” mumlade Justin bakom min rygg, jag skrattade medan han satte sig upp så han kunde se in i mina ögon. ”hon bryr sig inte, hon blir bara glad” svarade jag och skakade på huvudet åt honom.

   Han log innan han kupade min kind med sin hand och tryckte mjukt sina läppar mot mina. Resten av kvällen låg vi kvar i mitt rum och tog upp pizza på rummet, eller snarare han åt en pizza medan jag åt några köttbitar. Till en början hade han tittat något äcklat på mig medan jag åt med sedan vant sig, jag hade suckat lättat då jag slapp låtsas äta något så äckligt som deras vardagsmat utan istället några goda, råa köttbitar.

 

”Justin, jag behöver sova” sa jag och skrattade då vi fortfarande inte lämnat sängen även fast det gått ännu en dag och det nu var söndag kväll och det var skoldag för mig i morgon. ”jag har skola i morgon, jag ska upp tidigt” la jag till då han vägrade sluta kyssa mig över halsen och ge mig rysningar i hela kroppen.

   ”Gå inte, stanna med mig istället” mumlade han mot min hud.

   ”Hur lockande det än låter så skulle inte dem där nere gå med på det, även om vi inte kan få riktiga jobb eller något här på jorden. Så tycker de ändå att läran är viktig” mumlade jag tillbaka med en viss svårighet då han vandrade ner över mitt nyckelben och ner till mina bröst istället.

   Jag stönade innan jag grep tag om hans ansikte och kysste hans läppar, han trängde in med sin tunga i min mun och jag rullade runt så jag låg på honom. Jag slet mig sedan från hans läppar och rullade snabbt av.

   ”Sov dags” sa jag och skrattade åt hans trumpna min. Han suckade och gav upp, jag log nöjt och la mig på sidan och slöt ögonen. Snart kände jag en arm runt min midja som sedan drog mig närmre.

   ”God natt, my love” viskade Justin i mitt öra och jag mumlade något trött tillbaka. 

 


 

ett litet mysigt kapitel... :) hoppas ni gillade det. för sedan blir det MEEER drama, nästan så mycket att ni kommer be om att det ska ta slut. hahahha, oke kanske inte så överdrivet men drama kommer det bli. 

VAD TYCKS!???? VI ÄR SÅ HIMLA GULLIGA MED ERA KOMMENTARER, NI VET INTE HUR GLAD JAG BLIR ÖVER ERA ORD! SÅ SNÄLLA FORTSÄTT SÄTT ETT LEENDE PÅ MINA LÄPPAR! ♥


Skriven av: olivia

såååå fiiiiiiiiiiiint :D rkt azum, mermermer! ser fram emot dramat ;) du äger!

2012-07-19 @ 21:53:40
Skriven av: Amanda

Fantastiiiiskt!!!! :O Dom kmr väll inte göra slut igen???? :O

Svar: hahahah, who knows!? ;)
Linn Halldin

2012-07-19 @ 22:12:42
Skriven av: Johanna

AWESOME! Längtar till nästa :DD

2012-07-19 @ 22:14:55
URL: http://byjjohannaa.blogg.se
Skriven av: Jennie

ååååh, helt otroligt bra! Det här är helt klart en av de allra bästa novellerna som finns, du är verkligen fantastisk!

2012-07-19 @ 22:15:03
URL: http://myjustindrewbieberstory.blogg.se
Skriven av: Becka

Grymt bra!

2012-07-19 @ 22:19:32
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Skriven av: Marielle

Yes! Dramaqueen här, älskar sånt. :) kanon bra, ^

2012-07-19 @ 22:47:34
URL: http://firststeptwoforever.blogg.se
Skriven av: Joselyn

WOW! Så BRA! MER <3

2012-07-20 @ 13:48:02
Skriven av: agnes

otroligt bra! men en snabb fråga: nu menar jag inte att det här måste vara något du planerar men är bara lite nyfiken, skulle Justin och Deztiny kunna få barn ihop?

2012-07-22 @ 00:04:24
URL: http://justindbiebstories.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback