"cause it's true I am nothing"

HOOOOOOOOOOOLA! 
jo, nu är det såhär att jag delvis tänkte svara på frågor o delvis ge inföööö! 
 

Johanna - MITT LIV Om: FRÅGESTUND!
vart på Öland ska du? Jag kom precis hem från Öland idag :)

Svar: ROOOOLIGT! jag ska till Vickleby.. :) södra Öland vid Färjestaden. 

 

 

Ewweh Om: FRÅGESTUND!
Kommer de går fort mellan Justin & Olivia?:)<3

Svar: kan jag inte påstå. ;) hahahaha.

 


Anonym Om: You Want Me To Start Over? - Prolog
CHARLIE!!!!!😚😚

Svar: okej, nu blir jag nyfiken. ;) vem e denna Charlie? har sett kommentarerna...  så nu får du ta o berätta. :DDD me so excited, excited, excited. hahaha.

 


o nu till informationen! jag tänkte som jag redan sagt att jag inte tänker lägga energi på att få upp massa kapitel utan istället bara skriva dem så jag kan ha tidsinställda nästa vecka. men om det går bra o fantasin bara FLÖDAR! så kanske det kan komma upp ett på söndag kväll.

vad sägs om det? huh? :P KRAMISAR! ♥

 
 

Skriven av: Ebba

Jag såg att min bästavän hade kommenterat så jag fick LITE damp och skrev Charlie.... För att hon heter det! Eftersom att jag hade visat den här bloggen för längesen så trodde jag att hon hade glömt den så... Du fattar!

Till Charlie: MÖGEEEEL! När kommer du hem! Majskorv på dig om du inte redan har kommit hem! TEXT ME MÖBEL!

2012-07-27 @ 20:40:05
Skriven av: ellen

Hej!
En fråga, hur gör du dina designer? :D
Svara i mail tack! :)

2012-07-27 @ 20:44:35
URL: http://myjustinbiebstories.blogg.se
Skriven av: Ewweh

Nt direkt svaret jag tänkt mej menmen.. :p

2012-07-28 @ 13:31:05
URL: http://Justbiebzz.blogg.se
Skriven av: Ewweh

Sv: haha, de svaret gjorde mig bara förvirrad O_o'<3

2012-07-28 @ 16:31:49
URL: http://Justbiebzz.blogg.se
Skriven av: Ewweh

Sv: haha men typ.. Vet ju nt ens detta men men, om de ska bli tillsammans eller något.. Lala, att de nt ska gå för fort eller va man ska säga... Du kanske har en helt annan handling vad vet jag hmm.. :)
Btw när kommer nästa kapitel ut? längtar juuuuuh<3

2012-07-28 @ 22:39:44
URL: http://justbiebzz.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback