"play that record for younger days"

såhär ligger det till... jag tänkte ändra lite i prologen till "You Want Me To Start Over?" då det var en del grejer jag glömde ha med. ;) o DÄRFÖR tänkte jag lägga in en frågestund så länge så jag hinner fixa prologen o även börja skriva på kapitel. måste ha flera stycken då jag åker till Öland nästa vecka. så fråga mig vad som helst! om mig eller om planerade noveller eller om tidigare noveller eller något HELT random. ingen fråga är en dum fråga, som man brukar säga. ;) hahaha. så jag låter det här stå öppet för kommentarer till ikväll eller något så besvarar jag dem förhoppningsvis imorgon. :D

 

SÅ NU, FRÅGA PÅ!


Skriven av: Ebba

Kan du byta huvudperson till Stella Hudgens!? Hon är ju 1 år yngre än Justin, Ashley är ju typ 23 år.

2012-07-26 @ 11:16:04
Skriven av: Jassie

Kan du inte lägga ut en prolog så snart så möjligt?
Kommer novellen handla om en vanlig tjej eller så som fin senaste beetween heaven and hell? Älska sånna noveller....:$
Lycka till! xx

2012-07-26 @ 15:08:41
Skriven av: Ewweh

Kommer de går fort mellan Justin & Olivia?:)<3

2012-07-27 @ 00:28:17
URL: http://Justbiebzz.blogg.se
Skriven av: Johanna - MITT LIV

vart på Öland ska du? Jag kom precis hem från Öland idag :)

2012-07-27 @ 17:48:12
URL: http://byjjohannaa.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback