"pengar rullar in som det ska, det går bra nu"

tjaba tjena!

tycker det är hur festligt som helst att varje gång jag säger att jag önskar lite fler kommentar så bombar ni. :P MEN SE DET INTE NEGATIVT, JAG ÄLSKAR ATT NI BOMBAR! o fortsätt med det.

men det jag tänkte säga var att vi ska snart äta. (sent jag vet -.-) o jag har redan börjat skriva på kapitel 31 o e uppe i 1588 ord vilket är ganska mycket. så om jag kan avrunda det så kommer det upp ikväll annars kommer det GARANTERAT upp imorgon.

tänkte oxå meddela att jag börjar mitt sommarjobb på dagis imorgon så uppdateringen kommer nog gå lite upp o ner då jag säkert kommer vara helt slut. har hört från mina vänner att dem däckat varje dag när de kommer hem... så ja... ska dessutom jobba med småbarn som har energi 24/7 . -.- men de e sööööta! :D

kramisar. KAPITEL 30 LIGGER UNDER DETTA INLÄGG!


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback