"write it on the sky love, all we had is gone now"

fick kommentarer om vilken berättelse som jag är FULLKOMLIGT BESATT av. den heter "Danger" handlar om Justin Bieber, men här är han inte sångare o defenitivt INTE lilla gullungen. här är han en riktig BADASS, svär 24/7 o dödar o slåss. men skräms nu inte iväg, den har sina gulliga stunder den oxå. http://justinbieberfanfiction.com/viewstory.php?sid=20453&warning=3 här är i alla fall länken till den, OBS! hela novellen är skriven på engelska då tjejen är från NY. :) but give it a try, I promise you will not regret it. ;)

 

UPDATE: Till Mikaela... Jag vet inte varför det inte funkar. :/ 

försökte skicka länken till din mail oxå med jag får bara ett mail tillbaka om att det inte ville tas emot. 

men prova igen... eller prova skriva in adressen själv i sökrutan, det kanske funkar. lycka till! :D


Skriven av: mikaela

jag kan inte komma fram till den novellen:( hur ska jag göra jag vill verkligen läsa den<3

2012-07-15 @ 13:10:23
Skriven av: Tessla

DEN VAR HUR BRA SOM HELST!!! HAR INTE LÄST UT DEN ÄN MEN SKA DET!!! TACK SÅ MYCKET SNYGGA SÖTA DUKTIGA FINA LINN!!!<333 Så glad att jag hitta din blogg i går :D MEN NU VILL JAG HA NÄSTA KAPITEL AV BHAH!!<33

Svar: oj, nu blir jag ju generad. :P tack så mycket Tessla! LOVE TO YOU TOO!
Linn Halldin

2012-07-15 @ 15:10:17

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback