"I make wishes, I have dreams"

okeeeeeeej, vad händer!? D:
statistiken har sjunkit jättemycket och det gör mig ledsen att se...
vad är felet? är det min uppdateringen?
då måste jag bara säga att vi fortfarande håller på med de sista avgörande uppgifterna i de olika ämnena, sista chansen att höja sig om man ligger och väger mellan två betyg. men nästa vecka så ska det inte finnas något kvar att göra så då ska BHAH verkligen komma igång på riktigt.
är det för att jag håller på med en fantasy novell? är den dålig? eller är det bara för att det inte är verkligt? kanske jag kan skruva ner fantasyn lite... eller vad är det som händer? har jag börjat skriva dåligt?

PS. när jag kommer hem ska jag först och främst ÄTA! då jag snart svälter, sedan måste jag skriva en stund på min SO uppsats eftersom den ska skickas in idag. men efter det ska jag skriva på kapitel 6 som jag har börjat smått på idag. :) puss på er.

Trackback