Kapitel 68 - Wow, That's Nasty

 

”Olivia?” Chloé såg förvånat efter mig när jag sprang nerför trappan till skolan. ”what’s wrong?” frågade hon fort när hon såg min skärrade blick.

”I can’t...” sa jag men sprang sedan fort bortåt igen, jag sprang hem men stannade inte för att gå in i huset utan fortsatte. Jag sprang ut på de gröna åkrarna och slutade inte för än jag inte kunde se huset längre och revbenet tillslut skrek så högt att det nådde till mitt känslocenter i hjärnan.

Jag vek mig dubbel och andades andfått, jag kved till och sjönk ner på knä medan tårarna rann längst mina kinder. 

 


 

En anka. Det var i alla fall vad det som såg ut som, det vita molnet svepte över den blå himlen. 

Jag fingrade med gräset vid min hand och andades ut, hur länge jag hade legat i gräset visste jag inte. Tårarna hade slutat rinna men mina känslor hade fortfarande ett häftigt inbördeskrig och jag visste ännu inte vilken sida som skulle vinna. Skulle jag tro på Justin och slänga mig i hans famn och stanna där eller stå fast vid att hata honom så han inte skulle kunna såra mig igen? Men hatade jag honom verkligen?

Ja! Skrek min envisare sida medan den andra skrek, nej! 

Enligt honom hade A manipulerat honom till att tro att hela grejen, meddelandena, kidnappningen, hoten, allt var hans fel. Och att genom klippa banden med mig så skulle det allt få ett slut. 

En ensam tår rann längst min kind och jag slöt ögonen, lät mig själv minnas.

Minnas hans armar runt mig, hans läppar mot mina, hans varma bruna ögon. 

”Olivia!” ropet lät avlägset men stämman var orolig, när ännu ett ekade över åkrarna kände jag igen den som Chloés röst. Klart hon var orolig, tänkte jag för mig själv. 

”Olivia?” rösten var mycket närmre nu och den lät mer frågande, sedan slog fötter mot den mjuka marken och snart såg jag Chloés ansikte ovanför mig.

”have you any idea how worried I have been!?” skrek hon, jag enbart vred huvudet mot henne och log snett. Det var inte meningen att skrämma någon utav dem, jag behövde bara bort för en stund, bort från Emma, bort från poliserna, bort från... Justin. 

”and can you please tell me what you can’t do?” trött slog hon sig ner bredvid mig i gräset och lutade sig mot mina knän. Jag riktade blicken mot himlen igen och såg på ankan som förflyttat sig över skyn. 

”Justin told me he loved me” viskade jag tillslut, jag hörde hur Chloé drog lågt efter andan.

”what did you say?” frågade hon, jag vände långsamt blicken mot henne.

”I ran, basically” svarade jag. ”he told me that A had only manipulated him”

”but you believe him don’t you?” frågade Chloé efter en stund.

”I don’t know, should I?” 

”yeah!” jag rynkade pannan, varför lät hon så övertygad? Varför tänkte hon inte över det beslutet mer? 

 

*

 

”Victor, har du sett min tröja!?” skrek jag högt och fick något lågt mummel tillbaka, jag suckade högt och gick ut ur mitt rum. Huset var tyst, mamma och Stan hade ännu en gång åkt iväg för att spendera någon helg någonstans och göra Gud vet vad. 

Jag klev in i Victors rum och förvånades över att finna det tomt, jag tyckte jag hört hans röst komma härifrån. ”Victor?” mumlet hördes igen och nu kom det från undervåningen. 

Jag studsade nerför trappan och trippade över till köket, införd enbart mjukis shorts och bh.

Victor satt vid köksbordet med en tallrik mat och tidningen utbredd bredvid sig, något intressant måste det varit som han läste för han såg inte ens upp från texten.

”har du sett min tröja?” upprepade jag, äntligen såg han upp från tidningen och rynkade pannan.

”vilken tröja?” frågade han.

”du vet, stor, vinröd men den vita texten” svarade jag och gestikulerade matchade med mina ord.

Han tänkte efter innan han ryckte på axlarna. ”har du tittat i tvätten?” frågade han.

Jag skulle precis svara när det plingade på dörren, jag suckade men tänkte att det säkert var Chloé. Jag tassade ut i köket. ”jag drar till Bianca snart” ropade han efter mig. 

Jag öppnade ytterdörren samtidigt som jag vände mig om för att svara honom, jag visste att Chloé var stor nog att ta sig in själv.

”okej, när kommer du tillbaka då?” ropade jag tillbaka och gick mot köket igen medan jag väntade på ett svar, jag rynkade pannan när fler fotsteg och fötter lät i hallen än vad Chloé hade på kroppen. Jag vände mig om och såg till min förvåning att även Chaz, Ryan och Justin var med henne. Ryan och Chaz hade lydigt fält ner sina blickar medan Justin stirrade öppet på sig.

you are not allowed to look at me like that” varnade jag honom samtidigt som jag såg tröjan jag letat efter på kroken under hatthyllan. Glatt grep jag tag i den och förde den över huvudet.

”hittade den!” ropade jag till Victor som skrattade.

 

Tumblr_lwiltm2j3r1r8abido1_500_large

 

”are you sure this is a good idea?” frågade jag tveksamt, Chloé himlade genast på ögonen åt mig och gick mot Olivias ytterdörr. ”I mean, she made it pretty clear that she didn’t want be with me when she ran away” fortsatte jag och denna gång fnös hon.

”you are not giving up that easy, that’s not the Justin Bieber I know and besides, Olivia is stubborn. The most stubborn person I know actually and she is going to hold on to what she believes is best for her. She thinks you will hurt her again, which you would and will never do. Cause there’s not going to be some psyko maniac ruining your relationship again” jag suckade men nickade. 

Jag skulle aldrig såra henne som jag gjort den gången, jag blev fortfarande arg över orden jag behövde säga till henne och veta hur mycket det skadade henne.

”she’s right, man” tillade Chaz och klappade mig på axeln samtidigt som Olivia plingade på dörren.

Inifrån hördes det hur Olivia pratade med någon men orden var inte från engelska språket.

Snart öppnades dörren men öppningen var tom, jag rynkade lätt på pannan och klev in i hallen efter dem andra. Längre bort stod Olivia och sa något på svenska, antagligen till sin bror.

Sedan vände hon sig om och först nu såg jag hur ont om kläder hon hade på kroppen, jag fick bita mig i läppen och knyta nävarna för att inte krypa hur skinnet. Min blick vandrade över hennes vackra och helt klart sexiga kropp.

you are not allowed to look at me like that” sa hon plöstligt och jag kände hur det hettade på kinderna, hon drog till sig en tröja från krokarna och drog den över huvudet.

Hon ropade något och fick ett skratt tillbaka, hon flinade roat. 

 

*

 

”okay, he’s gone. And you know what I feel like?” Olivia kom in i vardagsrummet, hon såg förväntansfullt runt på alla men jag såg att hon var noga med att inte se mig i ögonen. 

”what?” frågade Chloé och drog ut på ordet. 

Olivia tog fram en spritflaska från bakom ryggen och flinade. ”I feel like drinking a little, forgetting a about my past for a while and just have some fun” innan någon hann protestera hade hon redan svalt två klunkar utav flaskor. Hon rynkade på näsan.

”wow, that’s nasty” Chloé skrattade. 

Jag skrattade hysteriskt åt något som om jag vore nykter inte alls skulle varit roligt. Men jag hade svalt några för många klunkar och jag blev en trött brud på för mycket socker.

Chloé var minst lika borta som jag själv och satt och skrattade med mig, killarna hade även dem fått i sig. Chaz satt i soffan och förklarade sin kärlek till en teddy björn medan Ryan stod vid stereon och dansade i takt med musiken som han styrde över. Justin syntes för tillfället inte till, men snart kom han in genom dörröppningen intill köket. Hans hår stod rufsigt på hans huvud, hans tröja hade åkt upp lite och visade hans vältränade mage. Det pirrade i kroppen vid synen av honom och jag bet mig lustfyllt i läppen. För ett ögonblick möttes våra blickar och alla mina motstridiga tankar försvann, det enda som ekade i mitt huvud var att jag ville ha honom tillbaka, nu. Jag reste mig från soffan och lämnade Chloé som fortfarande skrattade med ansiktet begravt i en kudde, Justin vinglade till lite men stod annars stadigt. Han såg frågande på mig då jag närmade mig, jag lät fingret stryka över hans bröstkorg innan jag fortsatte in i köket. 

Jag hann inte långt in i köket för än två händer satt på mina höfter och Justins andetag skickade gåshud längst min hals. Återigen bet jag mig i läppen.

”you can’t do that” mumlade han, jag log snett.

”what? this?” frågade jag och sköt bak mina höfter så jag pressade rumpan mot honom.

Han stönade i mitt öra och jag kände hur han grep hårt om mina höfter, jag flinade roat. 

Jag snurrade långsamt runt och såg upp i hans ögon, de skimrade vackert i brunt.

Jag sträckte försiktigt på mig samtidigt som han böjde på nacken, vi stannade några centimetrar från varandra och Justin verkade analysera i fall jag fann detta okej eller inte. 

Min blick gled från hans ögon till hans läppar och tillbaka, jag gjorde ett ”fuck-it” ljud innan jag tryckte mina läppar mot hans, reaktion kom omedelbart. Han tryckte sig hårt mot min kropp och jag krockade in i diskbänken, jag flätade in mina fingrar i hans hårt och separerade samtidigt på hans läppar. Våra tungor trängde in samtidigt och jag kände Justins händer treva över min kropp. 

 

 

Jag stönade mot hans läppar och grep tag om hans byxhylsor och pressade honom närmre. 

Vi slet oss från varandra för ett ögonblick, andfått andades vi, jag såg in i hans ögon och såg hungern och lusten efter den andra brann lika starkt inom honom som det gjorde inom mig.

”come on” sa jag fort och drog med honom in i gästrummet som låg bredvid köket. 

Så fort vi kom in i sovrummet tryckte han fort upp mig mot väggen och pressade häftigt sina läppar mot mina innan hans tunga återigen trängde in. Jag la händerna på hans bröstkrog och knuffade honom ifrån mig innan jag ledde honom till sängen kanten där jag puffade ner honom i madrassen.

Jag satte mig gränsle över hans höfter och nådde hans läppar igen. Mina händer sökte sig ner till Justins tröjkant och drog den fort av tröjan från hans kropp, mina fingrar smekte lätt över hans bara överkropp och jag kände hur huden knottrade sig. Justin drog i samma veva av mig min collage tröja och slängde den åt sidan, han kupade mina bröst i sina händer och klämde åt. 

Jag log ner mot honom och kysste sedan nerför hans hals medan jag kände hur hans händer vandrade bak till min rygg för att knäppa upp min bh. Axelbanden föll slappa runt mina axlar och snart pryde även den trägolvet, Justin la en arm runt min midja och rullade runt i sängen.

Han placerade blöta kyssar längst min hals, ner över mina nyckelben och ner till mina bröst.

Jag andades hackigt och flätade in mina fingrar i hans hår.

Resten av kläderna åkte av inom några få sekunder och min kropp skrek efter honom. 

”Justin... Now” stönade jag fram och Justin kysste hungrigt mina läppar, jag spred på benen och han la sig till rätta innan han plöstligt trängde in. Vi flämtade samtidigt innan de gick över till ett stön, känslan var gudomlig och min rygg gick upp i brygga under honom. 

Han stötte hårt in och ut ur mig medan våra andetag blev hastigare. Jag fann hans läppar och kysste dem ivrigt men stönade sedan.

 

Tumblr_lzylj7geoa1qgfd4vo1_500_large

 

”Olivia...” kved han fram, jag satte naglarna i hans rygg när det drog ihop sig inom mig.

”Justin!”

 


 

NEJ MEN! vad gjorde dem där på slutet, va!? hahahahhaa... ooopsi! 

hahahah, hur tror ni det kommer gå på morgonen? xD tror ni dem kommer bli tsm eller 

fortsatta vara "skilda"? :)

vad tycks?? KOMMENTERA, vill veta vad ni tycker! :D♥

 


ps. ska gå o lägga mig. skit trött så jag orkar inte läsa genom det. 

hoppas det inte var för många stavfel eller miss utav ord. :P 

puss&kram. 

 

 
 

Skriven av: Ebba

Haha vad roligt det kommer va när dom vaknar 😂😂 snälla meeeeeeer!

2012-11-15 @ 21:48:48
URL: http://lifelikeebbahalldin.blogg.se
Skriven av: Becka

Grymt bra!

2012-11-15 @ 21:58:19
Skriven av: Liv

Awesome kapitel!!

2012-11-15 @ 22:03:41
Skriven av: Felicia

ååååk, älskar kapitleeet!! Haha, känner mig värsta pervers när jag läser sådana här kapitel osånt, men aja, jag är ju inte den enda som gillart iaf ;)

Svar: hahahahah, hur tror du jag känner mig som skriver det!? xP piiiiiinsamt. ;)
Linn Halldin

2012-11-15 @ 22:10:44
Skriven av: Ewweh

RAWWWWRR LOVE IT. hahhahaha lol, Im perv.
Så sjukt bra!

2012-11-15 @ 22:35:41
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Skriven av: Anonym

Men...men...dom glömde komdomen"/ ;)

2012-11-16 @ 00:37:04
Skriven av: Therese

Fortsätt så tjejen! Hoppas att någon av dom kommer att få ett litet utbrott på morgonen! ^^

2012-11-16 @ 16:50:40
URL: http://eclipsis.blogg.se
Skriven av: Julia

Mer!

2012-11-17 @ 10:35:09

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback