"remember love? remember you and me?"

tjaba tjena! :D ledsen för att det inte kom upp något kapitel igår kväll men shiiiiiit vad trött jag var, höll nästan på att somna under middagen. dessutom hade jag en kompis som sov över hos mig också så... hoppas ni förstår.
men det kommer ett kapitel ikväll, det har jag bestämt! hahahah, nej men jag vet exakt vad som ska hända så det borde inte ta för lång tid att skriva. :D<3
 
o sen är den en annan grej som har dykt upp... ni som har varit på internet under de senaste 24 timmarna vet troligen redan men... the big news! JELENA BROKE UP... 
asså... jag vet inte om det är sant eller om jag tror att det är sant. men jag tycker att allt har gått överstyr. folk börjar skälla på Justin för att han varit en idiot mot Selena o behandlat henne illa. sedan är det folk som skäller på Selena för att hon är omogen och inte förtjänar honom typ. jag såg tweeten som Selenas vänner gjorde o med tanke på alla rykten som går runt ser man klart o tydligt vad de riktar sig mot o där måste jag hålla med om att det var omoget utav dem att göra. 
 
o en grej jag blir så trött över i detta förhållande är att de har sådan LITEN tillit till varandra att det inte är sant. jämt o ständigt blir de avundsjuka på varandra för att de hänger tsm med vissa personer.
det blev ju stor kalabalik när Justin sågs igår i NY för att se Lejonkungen och tydligen var där med Lil Twist och Barbara Palvin (ngn VS model). sedan ska Selena tydligen lagt ut samma bild med beskrivningen "...."
jag skakar trött på mitt huvud här asså... de beter sig som om de vore 5 år. 
 
dessutom i ett förhållande, speciellt om man är känd, måste man har oerhört mycket tillit till sin partner om det ens ska funka. jag menar, rykten kommer spridas hela tiden o om det är så att de ska falla för dem hela tiden så var det menat att det skulle spricka vilken dag som helst. även om jag inte har något med deras förhållande att göra så blir jag bara så irriterad över det som jag läst på Twitter o Tumblr. 
 
o så en grej till... det gick tydligen ett rykte att Justin ska ha rökt gräs.
HOLD THE FUCK UP! jag personligen tror inte att han skulle göra det när knappt dricker och säger att han vill vara en bra förebild. dessutom tror jag aldrig, ALDRIG, att hans team skulle låta honom göra något sådant.
han är alltid med någon från sitt team o de skulle vrida nacken utav honom. nej... det tror jag inte på. 
 
okej, jag behövde bara... get this of my cheast. 
men jag vet inte vad jag ska tro, jag väntar tills något som faktiskt vet något uttrycker sig. 
until then I'm going dancing with the unicorns in the magic rainbow land, goodbye suckas! ;) 
 
puss&kram. ♥
 
ps. du kan hitta prologerna längre ner. :)
 
 

Skriven av: Goda

Oh, logiskt att tänka så! Har någon sagt till dig att du är väldigt smart? :D

Svar: tack! du ä inte ironiskt nu va?? för annars blir mitt svar ganska pinsamt... hehehehe. xP
Linn Halldin

2012-11-10 @ 13:33:35
Skriven av: elinora

det e sant att de har gjort slut och rytet om att han har rökt grös tror jag inte om.de gjorte slut för en vecka sen och efter bara en vecka och han går och ser lejonkungen med en tjej är väll lite töntigt.asså ja hatar inte justin och jag är en stor beliber men att han dejtar en tjej redan efter en vecka är lite löjligt...
MEN DET TYCKER JAG O JAG VET INTE VAD NI TYCKER SÅ..

Svar: jag tror inte alls att det var en dejt, han var ju där med Lil Twist o några fler. dessutom läste jag att hon redan har en pojkvän så... men man vet ju aldrig, men jag tror inte att det var en dejt. :)
Linn Halldin

2012-11-10 @ 15:06:38
Skriven av: Johanna

Vart har du hört med allt det här? Hör en del på instagram bara :) <3

Svar: mest på Tumblr o Twitter. :) o sedan har jag läst artiklar. E!NEWS t.ex.
Linn Halldin

2012-11-10 @ 15:40:02
URL: http://byjjohannaa.blogg.se
Skriven av: Mathilda

vad är det som hennes vänner har gjort och det? :O jag hade inte internet på hela dagen igår så jag är heeeeeelt off. alla vet massa utom jag känns det som.. :/

Svar: https://twitter.com/ChaeLynne https://twitter.com/iamashleycook sedan var det någon till men kommer inte ihåg vem... det Chae Lynne skrev var väl kanske inte så farligt. men jag tyckte Ashley Cook ÖVERDREV! :) o tydligen ska de från hennes cast i WOWP oxå ha uttryckts sig o sagt något... -.-
Linn Halldin

2012-11-10 @ 16:47:06
URL: http://mathildabiebs.blogg.se
Skriven av: Sandra

Super bra kapitel!

2012-11-11 @ 12:11:12

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback