"I can breath for the first time"

jag vet inte hur jag ska börja detta inlägg så det får bli så här...
ehm... tänkte i stort sett bara säga; fler kommentarer på kapitel 54 o kapitel 55 kommer upp ikväll. :)
 
jag vet att jag kanske inte förtjänar några kommentarer för att min uppdatering har 
varit så dålig men ni vet inte hur mkt kommentarer motiverar en till att skriva.
det är lixom ett bevis på att man faktiskt skriver för en anledning, att man inte bara skriver ihop
något, publiserar det på internet o så var det med det. 
missförstå mig dock inte, jag tycker jättemkt om att skriva men jag tycker även om feedback 
så jag kan bli bättre o bättre. :) 
 
JAG ÄLSKAR ER ALLA FÖR ATT NI LÄSER, snälla sluta aldrig! puss&kram.
ha en härlig dag. ;) 
 
Kapitel 54 ligger under detta inlägg! ↓ ♥


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback