"everybody, everybody, everybody wants to love"

hoooooola! 
sitter i denna stund o skriver på kapitel 45 o lyssnar på música! 
yey, lite spanska dära! usch... hatar språket! kan ha något med att jag hade
sämsta läraren från 6:an till 9:an i spanska o min attityd till språk blev lika dålig.
nej... usch, I JUST HATE IT! 
 
aja, att jag alltid ska gå in på mina personliga problem när jag skriver sådana 
här inlägg.. I suck!
MEN I ALLA FALL! tänkte bara säga att fler kommentarer på förra kapitlet o jag 
ser till att nästa kapitel kommer upp ikväll. =) 
 
puss&kram, have a niiiiice day. ♥
 
 
UPDATE:
 
såg på Tumblr att Avalanna har gått bort... :'( 
det är så hemskt, hon var ju så liten. undra hur Justin mår över detta? 
hur hennes föräldrar o familj mår? det är hemskt att förlora någon...
 
 
Tumblr_maylafustf1qi0yw9o1_500_large
RIP Avalanna ♥
 

Skriven av: Ebba

Hej! Jag har tänkt göra en scrapbook till Justin nu när han kommer till Sverige och jag tänkte bara fråga om du va intresserad och ville vara med :) Du får gärna meddela alla dina läsare, säga till dina vänner, twittra, Facebooka. Det skulle va jätteroligt om många vad med på detta :) gå in på min FB-sida för mer info --- https://www.facebook.com/pages/Justin-Bieber-Scrapbook/351375351623902 TACK! Kram <3

2012-09-27 @ 21:36:59
URL: http://twitter.com/JerrysBitch

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback