"I spy a couple of hotties"

no matter what we party tonight!!! I just LÖÖÖÖÖÖÖÖVE that song.. blir så himla glad på något vis. =P
it's azum! synd att han inte sjunger mer dock. =/
 
men tänkte i stort sett bara säga... fler kommentarer på kapitel 41 o det kommer ett kapitel ikväll.
så jag vet hur mycket ni vill ha det. ;) TACK förstås för dem jag har fått, tro aldrig att jag blir otacksam. 
 
måste dock se över mina läxor lite inför veckan så jag inte hamnar efter eller får det jätte stressigt senare. -.- 
usch, projektet som vi håller på med DÖDAR mig! vi ska hålla tal, få ihop en kampanj o allt möjligt.
usch... jag vill bara gråta. inget utav det där är jag bra på. hatar att tala inför folk o påverka i samhället SUGER jag på, jag är inte alls intresserad av politik.. men aja, det är slut efter höstlovet. 
hoppas vi jobbar med något roligare då. =) kramisar, hoppas ni har fortsatt trevlig dag.
 
UPDATE: 
 

blev precis meddelad att röstningen över Awardet som http://vampirediariesblog.webblogg.se
höll är avslutad o det visade sig att jag vann! =D hur roligt är inte det. 
TACK till alla er som röstade, jätteroligt! =) tack, tack, tack, tack! kramisar.

Skriven av: Emelie - Vampire Diaries Blog

Hej! Tack för din medverkan i våran Blog Award! :) Nu är rösterna räknade, se efter om du har vunnit:

http://vampirediariesblog.webblogg.se/2012/september/blog-award-2012-1-2.html#comment

MVH / Vampire Diaries Blog

2012-09-23 @ 17:38:32
URL: http://vampirediariesblog.webblogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback