Kapitel 29 - You Are Really Beautiful


Lyckligtvis innan jag behövde hitta på en bra ursäkt ringde en annan användare, jag sa fort att jag behövde gå till Lucas och klickade ner honom. Jag klickade sedan svara till den andra.

Jag tjöt till och slängde ifrån mig datorn medan jag skrek ”stäng av! Turn it off!” för att på dator skärmen hade killen förberett sig redan med att ha kameran redo. 

Men visade något som jag inte var beredd på att se, någon lyckades stänga av och jag skrattade högt medan jag låg och vred på mig på golvet. 

”oh... my... god!” fick jag fram medan tårarna rann.

 


 

Klockan började närma sig fyra på morgonen och jag var den enda som var vaken. Efter incidenten vid datorn hade vi lämnat de sociala medierna för att gå över till att gosa ner oss och sedan se på en film, en film gick över till tre filmer. Men endast jag var vaken när den tredje filmens eftertexter rullade på tvskärmen. 

Chloé och Ryan låg tätt ihopslingrade i ena enden av soffan, bredvid satt halvt låg Cornelia mot Chaz axel som i sin tur nästan låg halvt över armstödet på soffan. Melinda såg ut att ha bekvämare än dem då hon låg i en utav fåtöljerna och susade gott, Justin låg lika djupt i sömn i den andra. Försiktigt för att inte väcka någon reste jag mig från golvet där jag hade legat och matade ut datorn från tvn och stängde den allt. Sedan vände jag mig mot bordet och grep tag i två skålar för att sedan ta i dem in till köket, när allt var inburet ställde jag in glasen och de tomma skålarna i diskmaskinen medan jag lät dem andra stå på köksbänken. Förskräckt hoppade jag till när ett par armar lade om min midja. 

"Justin!" väste jag. "you scared the hell out of me" han skrattade mjukt i mitt öra. 

"thought I heard you" svarade han och jag vände mig skuldmedvetet om mot honom. 

"sorry, didn't mean to wake you" ursäktade jag mig men han skakade bara på huvudet. 

"don't you worry" försäkrade han. 

 

"so this is what you girls do at sleepover" konstaterade han efter vi gått upp till mitt rum för att sova. Han vek ihop mitt överkast och jag skrattade. 

”you talk shit about other people, listen to music and watch movies and... dicks” fortsatte han och jag flämtade till på slutet. 

”that doesn’t happen everytime” försvarade jag mig med.

”yeah, sure” retades han, jag himlade med ögonen och drog bort täcket från sängen. 

Justin drog ner dragkedjan på sin munkjacka innan han la den på min stol för att sedan dra av sig t-shirten, jag kom på mig själv att stå stum och bara granska hans överkropp. 

Jag bet mig i läppen och kände hur det pirrade i magen, jag vill röra! 

 

"I want to touch!"

 

Fort slet jag blicken från honom och sträckte in händerna under min tröja för att knäppa upp min bh och fick sedan smidigt av mig den, fiffigt att vara tjej ibland. 

Jag slängde bh:n på stolen innan jag vände mig om för att hitta en t-shirt eller ett linne att sova i istället för collagetröjan jag hade på mig. Jag slet till mig ett ljusrosa linne och drog tröjan över huvudet för att sedan släppa den till golvet och dra på mig linnet. 

 

Jag log roat när jag kände Olivias brännande blickar på min kropp, jag la min t-shirt ovanpå min munkjacka och vände sedan blicken mot henne. 

Hon hade sina armar innanför sin tröja och snart drog hon ut sin vita bh genom ena ärmen, tanken slog mig att hon nu var naken under sin tröja vilket fick mig att lätt skruva på mig medan jag bet mig i läppen. Hon vände sig om mot sin garderob och drog fram ett ljusrosa linne som hon klämde fast mellan sina knän innan hon snabbt drog av sig collagetröjan. Förtrollat stirrade jag på hennes nakna rygg, hon hade märken efter bh bandet och hon böjde sig ner för att dra till sig linnet. Snart skymdes hennes nakna hud av rosa tyg och hon vände sig om. Hennes ögon mötte mina, hon såg så vacker och sensuell ut där hon stod med håret utsläppt, böljande nerför hennes axlar och rygg. Det rosa linnet följde hennes midja och smet åt runt hennes höfter, hennes ben som såg gyllenbruna i ljuset. Fort tog jag de få stegen som behövdes för att radera mellanrummet mellan oss. 

”you are really beautiful” mumlade jag, en bedårande rodnad spred sig över hennes kinder. 

”you are beautiful too” svarade hon och ett snett leende lade sig över mina läppar. 

Mjukt smekte jag med tummen över hennes kind innan jag la en hand om hennes nacke och böjde mig ner samtidigt som jag drog henne intill mig. 

Våra läppar nådde varandra och lusten inom mig sattes genast eld på sig själv och spred sig genom hela min kropp. Fortfarande försiktigt, tog jag ytterligare ett litet steg fram så hon trycktes mot min kropp. Hennes fjäderlätta smekningar åkte längst min mage och upp över mitt bröst innan hon körde fingrarna genom mitt hår. Jag tog ett fastare grepp om henne innan jag lät mina händer glida längst hennes sidor, känna hennes former under mina handflator för att sedan lägga dem på hennes rumpa. Hon stönade mot mina läppar när jag klämde åt, jag smekte ner över hennes lår och bar sedan upp henne i min famn där hon smidigt slingrade sina ben runt min midja. 

 

 

"you are really beautiful too"

 

Mjukt men bestämt la han ner mig i sängen för att sedan pressa sin kropp mot min, jag kommer bli galen. Hungrigt tryckte jag mina läppar mot hans igen och lät min hand smeka över hans skulderblad och ner över hans rygg. 

Jag stönade när han placerade blöta kyssar längst min nacke och nafsade lätt på min hud, fort grep jag tag om hans ansikte och kysste honom. Jag lätt min tunga svepa över hans läpp innan han öppnade munnen, intensivt och hungrigt kysstes vi. 

”we need to stop” flämtade jag när jag tillslut lyckades slita mig från hans underbara och alltför lockande läppar. Han stannade upp i sina rörelser och såg ner på mig, jag behövde bara ge honom en blick för att se att han förstod. 

”you're right” svarade han med ett lätt leende på sina läppar, snabbt kysste han mig innan han rullade av mig. 

”not that I don’t want to, because God knows how much I want to but-” började jag svamla men Justin avbröt genom att lägga ett finger över min mun. 

”I get it, it’s to soon” svarade han, jag log tacksamt mot honom och böjde mig fram för att ta tag i täcket och drog det över oss. Jag kurrade ihop mig i Justins famn och det kändes bra att somna med hans armar runt min kropp, precis som jag gjort under dem dagarna vi låg sjuka i stugan. Minnen som fick mig att le spelades upp på min näthinna, alla bus vi körde på varandra, alla kyssar vi utbytte, alla skratt vi delade. 

 

*

 

”ey! Sleepy heads, breakfast time!” Chaz stormade in i rummet och slet brutalt av oss det varma täcket, genast lämnade klagorop våra munnar och jag stönade illa. 

”stop it” mumlade jag och tryckte mig mot Justin som var varm och mysig. 

”no, don’t you fall asleep again. Do you know what time it is? It’s 2 o’clock and you know what, I’m hungry” babblade han på. 

”Chaz, when are you not hungry? Oh wait, you answered that yesterday. Never” sa jag och satte mig upp för att kunna se menande på honom. 

”exactly” sa han och viftade med fingret. ”so woman! Down to the kitchen” beordrade han. 

”I’m not your slave” protesterade jag. 

”but you know where the food is, there for you are my slave” svarade Chaz nöjt, frustrerat stönade jag och klev upp ur sängen. 

”come on Justin, if I’ve to get out of bed to feed the dog then you need to join me” sa jag fort och drog med mig den fortfarande halvt sovande Justin upp ur sängen.

”why?” beklagade han sig. 

”ask the dog” utbrast jag och svepte med armen mot Chaz som stod där med ett stort leende. Jag flätade samman mina fingrar med Justin och drog med honom nerför trappan och in i köket där Cornelia, Melinda, Chloé och Ryan redan satt. 

De skrattade roat när vi kom in i köket. ”when did you to fall asleep last night?” retades Chloé. 

”haha” sa jag bara och himlade med ögonen.

”or did they sleep?” sa Cornelia plötsligt och såg misstänksamt på oss, Chloé och Melinda stämde genast in och jag såg irriterat på dem. 

”what the fuck are you talking about? Of course, I slept” utbrast jag och slängde upp händerna i luften likt en galen kvinna. 

”well, have you seen yourself in the mirror lately?” frågade Melinda och höjde retsamt på ena ögonbrynet. Förvirrat klev gick jag bort till hallen där vi hade en spegel hängande på väggen, mitt hår som ut som ett fågelbo. Trassligt och i en enda röra, genast förstod jag hur detta kunde misstolkas. 

”NO, NO! Nothing happened!” utbrast jag och stormade in i köket igen där nu även Justin satt med ett roat leende. ”suuuuure” svarade Cornelia, jag suckade irriterat.

”whatever” sa jag och gick fram till kylskåpet för att plocka fram pålägg, mjölk och juice. 

 

Tumblr_lu8wdgazec1qzhbz1o1_500_large

 

Bordet var dukat och alla tog genast för sig utav vad de ville äta till frukost av det jag hade ställt fram. ”so what are we going to do for the rest of the day?” frågade Ryan. 

Jag gäspade stort bakom min hand som svar och Chloé skrattade. 

”no, not sleep Olivia. That’s not funny” sa Chloé. 

”that’s not...” började jag imitera henne och hon skrattade. ”no, of course not. But I don’t know, haven’t really explored the area around here” sa jag och gjorde en cirkel i luften för att demonstrera att jag menade vår tomt överlag. 

”then it’s might time you do that” svarade Melinda med ett leende.

 


 

nej men titta! ett kapitel... (ni vet, har sagt att jag skulle börja uppdatera varannan dag ungefär)

heheheh, men vad tycks? kommentera. ♥ they mean everything to me! 

 

Skriven av: elena

super bra

2012-09-05 @ 21:33:56
Skriven av: Liv

Awesommmmmmeee!!

2012-09-05 @ 21:35:22
Skriven av: Becka

Grymt bra!

2012-09-05 @ 22:00:12
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Skriven av: Hanna

Gulligt!!!!

2012-09-05 @ 22:18:26
Skriven av: Ebba

Toppen bra!! :D

2012-09-05 @ 22:29:26
Skriven av: Jennie

Grymt!

2012-09-05 @ 22:50:20
Skriven av: Ronja

awesome! :D

2012-09-06 @ 07:17:21
URL: http://simpleaswords.blogg.se
Skriven av: Anonym

omgomgomg älskaree!!!!

2012-09-06 @ 20:46:57
Skriven av: Julia

jätte bra :) är ny och har precis läst alla delar från 1 - 29 och du skriver grymt bra!

Svar: välkommen! ;) hahhahaha, roligt att du gillar det.
Linn Halldin

2012-09-06 @ 22:42:08
URL: http://gottalovethebiebs.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback