Kapitel 38 - A Trampolin? - Part 2

”let’s go then” sa han sedan och reste sig från sin stol, jag såg förvirrat på honom.

”what are you talking about? Where?” frågade jag.

”you have a trampolin in your backyard, am I right?” svarade han och genast växte mina ögon till dubbel storlek. 

”you want to...” började jag.

”why not? As you said, it could be fun and if am ever going to do it. I want to do it with you” sa han och rundade bordet och böjde sig ner för att kyssa mina läppar. 

 


 

”are we really doing this?” frågade jag och skrattade med Justin ovanpå mig. 

”it’s your choice, you wanted to do this before you die” påpekade han och jag skrattade.

Kvällen var fortfarande ung men värmen började gradvis att sjunka, något som inte skulle bli ett problem om vi faktiskt gick genom med detta. 

 


"are we really doing this?"

 

 ”well, this is going to be interesting” sa jag innan jag kysste hans läppar, min tunga smet fort in i hans mun och han stönade svagt mot mina läppar.

Hans händer sökte sig ner till kanten av min tröja och drog sedan upp den över min mage, jag avbröt kyssen för att kunna dra av mig t-shirten och hann se Justins ögon granska min kropp. Jag knuffade ner honom på rygg och han studsade några gånger innan han blev liggande och jag gränslade honom skrattande. Jag böjde mig ner och kysste honom över halsen, nafsade i hans mun medan jag drog upp hans tröja. När den låg tillsammans med min vid kanten av studsmattan fortsatte jag kyssa nerför hans bröst och kom enda till hans byxlinning innan han stönade, jag flinade nöjt. Jag sträckte på ryggen och såg ner på honom medan jag satte mig ner över hans höfter igen, jag knäppte upp spännet till min bh och slängde den åt sidan. Justin bet sig sexigt i underläppen innan han sträckte upp ena handen och kupade mitt ena bröst i hans handflata.

”now I’m happy I live in the middle of nowhere” sa jag innan jag böjde mig ner och kysste honom, han skrattade till mot mina läppar.

”yeah” mumlade han till svar och hans händer la sig på min rumpa innan de rundade runt till mina jeans front. Han knäppte upp knappen och drog ner gylfen, han drog ner dem över min rumpa och en bit ner på låren. Smidigt sparkade jag av mig dem och vände sedan uppmärksamheten mot Justins byxor, återigen rullade vi runt, denna gång utan att studsa runt. Lika smidigt som på hotellet fick jag av honom byxorna och det lämnade oss i endast underkläder, för ett ögonblick såg jag upp i hans ögon. 

Våra andetag var hackiga och kom ut stötvis, mitt underliv dunkade och jag kände behovet efter honom växa sig större och större för varje sekund.

”take me... now” fick jag fram och han var snabb med att pressa sina läppar mot mina, jag öppnade hans läppar och utforskade hans mun med min tunga. 

Justins händer sökte sig ner till mina höfter och inom kort var det enda plaggen på vara kroppar av och jag tryckte mig mot hans kropp. 

”do we have a condom?” fick han fram mellan kyssarna han placerade på min hals.

Jag såg upp mot täcket vi tagit med oss ut, jag sträckte upp armen och Justin fortsatte kyssa ner till mitt nyckelben. Jag fick tag i det lilla paketet och gav den till honom. 

Jag hade inga som helst tankar på hur detta skulle gå, det enda som spelades upp i min hjärna likt en sommarplåga på radion var att han behövde kom in i mig, nu! 

Några sekunder senare fick jag min önska uppfylld och jag stönade högt av tillfredsställelse. 

”Justin...” jag rev med mina naglar över hans rygg och stönade högt, denna gång tillsammans med honom. Nu till en början låg vi relativt still men efter ett tag kände jag studsmattan gunga under mig. Justin stötte hårdare och djupare.

 

Tumblr_lw9pjg3h9p1r7mwceo1_500_large

"Justin..."

 

”Olivia...” Justin kysste mina läppar hårt och jag började rulla mina höfter med i hans rörelser, våra andetag ökade takt. ”I love you, baby” fick han fram.

”I-I love you too” svarade jag och upplevde den där överväldigande känslan ännu en gång med killen jag älskade och skrek ut Justins namn. 

Han stötte en sista gång innan jag kände hur varenda muskel i hans kropp spändes för att sedan slappna av och vi både blev liggande, andades tungt. 

”that was amazing” sa jag och skrattade, Justin skrattade till.

”you are amazing” svarade han och ställde sig på armbågarna och såg ner på mig.

Jag log generat. ”it wasn’t as bounce as I thought it would be but it was fun anyway” sa jag sedan och detta fick honom att skratta fullt ut. 

”yeah, it was” svarade han och la sig sedan bredvid mig på den svarta mattan.  

Vi lät oss själva återgå till normal andning innan vi började röra på oss, jag tog på mig mina trosor men orkade inte leta efter resten. Jag grep tag om täcket och tog mig ner från studsmattan. ”come on” sa jag till Justin som såg frågande på mig, han hade fått på sig sina kalsonger igen och gick fundersamt ner från mattan. 

Jag gick fram till den stora hängmattan som vi hade uppsatt och vinkade till mig honom, han kom upp bredvid mig. 

”since we hade sex on the trampolin I figured we could sleep in the hammock” förklarade jag och han flinade roat. Jag la mitt huvud på hans bröst när vi väl låg i hängmattan med täcket instoppat runt oss, jag gjorde små cirklar med fingret på hans bröst.

”I love you” sa han plötsligt och jag såg med ett leende upp på honom.

”I love you too” viskade jag tillbaka. ”I really do” 

 

*

 

"I love you too... I really do"

 

Fågel kvitter, vindens susande, solens strålar. Förvirrat öppnade jag ögonen och att natur lyckats ta sig in i mitt sovrum slog mig men insåg snabbt att vi faktiskt befann oss utomhus. Justin sov med ena armen utanför hängmattan och jag såg hur hans hud knottrat sig av morgonkylan. ”Justin, Justin” sa jag och ruskade honom mjukt. 

Han vaknade till med ett ryck och såg en aning panikslaget och oroligt på mig.

”what?” frågade han, jag log vänligt mot honom.

”should we continue sleeping inside, you are freezing” svarade jag och han nickade trött. 

Jag reste på mig och insåg fort att jag hade minimalt med kläder på mig då det var kallare än vanligt, genast drog jag åt mig täcket och la det över axlarna. Jag gick runt till Justin och öppnade ena armen och vi gick tillsammans i täcket tillbaka in i huset som var likt en ugn jämfört med utomhus. Jag andades lättat ut och steg ut ur täcket, jag vände mig halvt om för att se på Justin och såg hur hans ögon gått till dubbel storlek. 

”what?” frågade jag roat. 

”dammit, you make me think dirty thoughts” svarade han, hans svar fick mig att skratta.

”and how does these thoughts outplay?” frågade jag och gick mot honom. 

”you really want to know?” frågade han och höjde på ena ögonbrynet men lyckades se sexigt på mig, han gör mig galen.

 


 

HAHAHAHAH! and they did it! =P känner mig som värsta pervot när jag skriver dessa scener.

hehehhehe... vad tyckte ni?? kommentera! 

TACK för kommentarna på det förra, fick mig båda att skratta o le. dem betyder allt. ♥

så snälla fortsätt vara änglar o fyll min blogg med kommentarer. =) puss & kram. 

 

 

Skriven av: Emelie - Vampire Diaries Blog

Hej! Nu har det blivit dags för röstningsdelen i våran Blog Award. Uppmana era läsare att rösta på just eran blogg via denna länk: http://vampirediariesblog.webblogg.se/2012/september/blog-award-2012-1.html#comment

Lycka till! :) / Vampire Diaries Blog

2012-09-16 @ 00:51:50
URL: http://vampirediariesblog.webblogg.se
Skriven av: Emelie

Haha, dom här kapitlen är ju alltid lika roliga att skriva eller hur. Men jag tror faktiskt inte det är så många som har skrivit om att dom haft det på en trampolin än.
Haha men i alla fall så älskar jag dom senaste kapitlen, har vart dålig med att kommentera men lovar att jag ska bli bättre för älsklingen, U ROCK <3

2012-09-16 @ 01:14:43
URL: http://justtwitter.blogg.se
Skriven av: Becka

Grymt bra!

2012-09-16 @ 08:46:36
URL: http://beckagoesrandom.blogg.se
Skriven av: Lizliz

Jäääätte brrrraaaa!!!!!

2012-09-16 @ 08:56:27
Skriven av: mickis.

oohsnap, ta mej inte som ett pervo/sexgalning, men jag gillar do
här kapitlena väldigt mycket. :$
you go girl. <3

Svar: hahhahha, don't you worry I'm not. =P tack så mycket.
Linn Halldin

2012-09-16 @ 10:24:28
Skriven av: Therese

Awesome! Keep it going!

2012-09-16 @ 14:10:33
URL: http://myworldinmyeyes.blogg.se
Skriven av: Ewweh

Alltid lika kul att läsa dessa scenerna :D<3
Dels för att du är så bra på att skriva dem och jaa..
*Feltankar* swag. :D

Haha grymt bra babee :D<3

2012-09-16 @ 14:16:39
URL: http://justbiebzz.blogg.se
Skriven av: Naddi

Sex på studsmatta? Snacka om att någon har fantasi Lmfao dör Asså (; .... GRYMT BRA KAPITEL! :)

2012-09-16 @ 16:39:16
Skriven av: Naddi

Sex på studsmatta? Snacka om att någon har fantasi Lmfao dör Asså (; .... GRYMT BRA KAPITEL! :)

2012-09-16 @ 16:39:38
Skriven av: Liv

Awesome kapitel!

2012-09-16 @ 17:10:04
Skriven av: Jennie

Åååh så bra! :D

2012-09-17 @ 07:46:22
Skriven av: Angela

Älskar denna "story"! UPPDATERA SNARAST!! ;D

Svar: ska verkligen försöka få upp ett ikväll för er skull. =) kram.
Linn Halldin

2012-09-17 @ 15:36:29
Skriven av: Emelie

Wow! Älskar hela historien. Hittade din blogg igår och har nu läst alla!! Vill läsa meera!! :D

Svar: wow, hhehehe... välkommen! =P tack så mycket.
Linn Halldin

2012-09-17 @ 16:27:31

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback