"you can't always get what you want"

fkngjajnfjv skdnfdjsnfd MACARENA! 
hahahahah, men det är ju typ så man sjunger. xD så himla skojj. 
 
kom inget kapitel igår för min kompis sov här o jag var dessutom jätte trött, 
var nämligen uppe o såg på VMA's under torsdag natten... det blir ju fredag morgon oxå.
men i alla fall o det var så INTE värt det! Justin var inte ens där o han vann inget
F**KING AWARD! -.- jag lovar allt var riggat.. nej, men nu ska jag inte vara bitter.
grattis till 1D o Chris Brown. =)
 
idag skulle jag egentligen på en kompis födelsedags middag men har blivit helt genom förkyld 
så det blir inget för mig, men det betyder att jag kan skriva. =)
vilket är positivt... måste göra en design oxå... 
så STAY TUNED homies! ♥ kramisar. 

Skriven av: maddeeee

Aaw, tråkigt att du blivit sjuk :( Så KRYA PÅ DIIIIIIG!!! hehe.
Och; YESSSS! *kapitel dansar* ;)

2012-09-08 @ 10:51:44
URL: http://youknowthagurl.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback