"but she said it's cold outside as she hands me a raincoat"

I only got 20 dollars in my pocket... this is fuckin' awesome! 
okej.. jag kan inte sluta sjunga på det där. =P ehehehheheheh, it's annoying! 
 
anledning till att det inte kom upp ett kapitel igår o jag inte har skrivit speciellt mycket är att jag sov hos min kompis igår o hade därför ingen tid. =) men ska försöka få upp ett ikväll eftersom min mommo o moffa kommer imorgon. ska dessutom försöka skriva lite på min svenska samt läsa min engelska novell eftersom den ska vara uteläst innan lovet ä slut. PAAAAAAAAANIIIIIKKKKK.se ... shit. varför ä jag så dum o väntar med att göra att till slutet utav veckan!? KAN NÅGON SVARA MIG! nä... men ä man dum så är man helt enkelt. -.- 
 
 
fick en fråga från "Lilla Jag" som undrade om jag kunde göra en Facebook sida eller ett Instagram konto för bloggen. skulle det vara något som skulle intressera fler? vad vore roligaste, instagram eller facebook? 
jag själv ä inte inne på facebook så mycket längre utan mer instagram... men det är lite upp till er. 
så vad tycker ni?? =) eller känner ni att det skulle vara onödigt?? 
 
 
PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Ebba

INSTAGRAM 8'D

2013-04-05 @ 20:54:48
Skriven av: Bella

Instagram ofcorse :D

2013-04-05 @ 21:10:45
Skriven av: Anonym

Facebook

2013-04-05 @ 21:20:52
Skriven av: Anonym

Bättre att skriva här

2013-04-05 @ 21:23:24
Skriven av: Goda

Instagram, självklart :D

2013-04-05 @ 22:04:50
Skriven av: Celebnovell

Instagram all The estetiska men det skulle var a kul med båda: )

2013-04-05 @ 22:09:37
URL: http://celebnovell.blogg.se
Skriven av: Celebnovell

Okej min förra kommentar blev fail. Jag skrev från mobilen och så klart ska telefonen "rätta" mina ord så där det står 'all The estetiska ' ska det stå 'all the way '

2013-04-05 @ 22:12:08
URL: http://celebnovell.blogg.se
Skriven av: Hanna Hoflin

Har tänkt på länge att du borde skaffa nåt av det xd men om du är inne mer på ig så är ju det bättre! :)

2013-04-05 @ 23:20:56
URL: http://iwnfy.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback