"I feel this with my heart"

tjena mors! 
sååååå... nu har det gått några dagar utan att jag har gjort en ljud från mig... till bloggen alltså. ;) 
mår inte så bra just nu så jag är hemma! därför tänkte jag skriva lite idag. mår illa till o från.. jätte konstigt. 
 
MEN jag var på Bieber konsert i måndags! OH... MY... GOD! säger jag bara. 
shit! han var så otroligt duktig, hela grejen var bara så himla mäktig. från alla specialeffekter till danserna. 
jag fick höra honom prata o sjunga live, helt galet! kändes som om jag hade ett extra hjärta pga att musiken dunkade så högt. o skriken... herregud, jag kunde inte höra klart på 5 minuter efteråt. 
det var så GRYMT! aldrig varit med om liknande. JAG KOMMER INTE ÖVER ATT HAN VAR SÅ HIMLA BRA! 
naturbegåvning.se på riktigt alltså! man märkte verkligen att han hörde hemma där på scenen. 
o alla videos dem la in emellan, när han var liten o man bah: AWWWWWW! o sedan den med Ryan Good. HAHAHAHAHA, jag skrattade skit mycket när han kom upp på skärmen. #RyanGoodIsGoodLooking 
så om det är någon utav er som ska gå ikväll, ni kommer ha en grym upplevelse säger jag bara! NJUT! 
 
sedan på tal om ingenting... har ni sett tatueringarna han skaffade över vaddå... en natt!? 
en tiger o en ängel.. som är skrämmande lik en bild utav Selena? ehm... hur tänkte han där? jag bara undrar, han är helt fri till att skaffa tatueringar, han ser bra ut i dem men.. här, va fan!? 
o personligen tycker jag inte ens att ängeln är snyggt gjord... men det är ju bara jag. vad tycker ni?? 
 
men kika in här ikväll så kanske det ligger ett kapitel uppe! =D har alla videos från konserten på min lillasysters mobil eftersom jag var ett efterblivet arnbarn o hade inte full laddat inför konserten.. satt därinne med typ 14% kvar... blir så trött på mig själv ibland! 
 
PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Anonym

Var det en ängel? Jag trodde det var selena

Svar: Den har ju vingar.. o jag såg något på Twitter.. men ja...
Linn Halldin

2013-04-24 @ 14:55:51
Skriven av: Sofie

Var oxå där i måndags, så sjukt underbar!! Får tårar vara av att tänka på att han var i samma rum, hahah! Vart satt du? Herregud, trodde taket skulle gå sönder när han tog av sig linnet... ;)
Älskar novellen btw! :)

Svar: Jag satt på A7, Rad 16. =) Du?
Linn Halldin

2013-04-24 @ 18:07:20
URL: http://sossoblondinen.blogg.se
Skriven av: Madde

Haii!

Asså omg, han är verkligen en naturbegåvning. Han är född till sådant, jag svär (på min mamma. Lol).

Meeen om tatueringarna, det var en fisk OCKSÅ! (Typ under ugglan och över ängeln (ängels symboliserar någon man saknar... Bara jag som tänker på Avalanna?) men som är otroligt lik Selena ändå. Jag vet inte men ändååå.

Jaja. Whatevs, hans liv & hans liv.

Kramis på dig dära (lol) ♥

Svar: jo, men fisken visste jag om! =) tydligen ska ängeln symbolisera att en person utav kvinnlig kön som ska ha stått dig nära ska ha förlorats. så det kan helt klart symbolisera Avalanna. =)
Linn Halldin

2013-04-24 @ 19:03:57
URL: http://storiesboutjusten.blogg.se
Skriven av: Anonym

när kommer nästa kapitel?

2013-04-25 @ 20:52:39

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback