"memory lost in alcohol"

var hälsade mina kära läsare (shit.. vad formellt).
anywaaaaaay.. long time no se.. okej, så länge sedan var det inte. men anledning till varför bloggen inte blivit uppdaterade är för att jag har lagt min fokus på min historia uppgift som ska vara inne imorgon. 
är nu färdig med dem o livet leker! (heheeh... sajk...) xD nej, men det är skönt. 
 
jag ska lite smått börja på kapitlet ikväll men det kommer inte komma upp något, imorgon får det bli! 
så se fram emot det imorgon... förhoppningsvis. 
 
PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Sofie

Ser fram emot ett nytt kapitel! Har följt denna novell från kapitel 3 och älskar den så otroligt mycket!!
Du är sjukt duktigt att skriva, hur du får till det så att man känner precis som penny eller justin är helt magiskt. Fortsätta skriva, du kan komma långt!
Kram en trogen läsare :(

Svar: wow, tack så mycket! du förstår inte hur jag glad jag blir när du säger sådär. TACK! kramisar.
Linn Halldin

2013-04-29 @ 20:49:11
URL: http://sossoblondinen.blogg.se
Skriven av: wilma

Hej Linn! Du gör helt fantastiska Noveller och jag älskar varenda en! =)
Btw ,jag är också novell skrivare,(heter det ens så? OwO) och jag undrar om du och jag skulle kunna göra ett länkbyte?=)
Behöver fler läsare och tycker själv att det är sjukt roligt att skriva,I nästa novell som du har,Inte för att jag vill att du ska avsluta i Will catch you if you fall men för att förut innan du skrev denna novell så hade Du en röstning på vilken novell du skulle skriva osv ,skulle du kunna skriva den där baddas novellen isf?? Bara en önskning =) Med kramar,En stolt Belieber

Svar: hahhahaha! tack så mycket! =D får se. ;) i menyn då eller? kramis.
Linn Halldin

2013-04-30 @ 15:42:52
URL: http://justinandme.bloggplatsen.se
Skriven av: wilma

Varsegod (: okejokej (: jadå (;

2013-04-30 @ 20:28:00
URL: http://justinandme.bloggplatsen.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback