"tell it to my heart, tell me I'm the only one"

är just nu med tha familia o handlar.. -.- usch, vad jag hatar att göra det! men, men..

ehm.. kapitel har inte kommit upp än för att jag var hemma igår oxå. mådde psykiskt dåligt oxå.. :/ därför kände jag mig inte super tagg på att skriva. men så fort vi kommer hem ska jag sätta mig ner o skriva klart det. :D

puss&kram.


Skriven av: bieberis

Du kan ta hur mycket tid som du vill på dig, och jag hoppas att det blir bättre. Dock vet jag att det inte hjälper att säga så, jag mår själv ganska dåligt i perioder... Men du ska veta att du är bäst och vackrast på alla sätt, även om du inte vet det själv <3

Svar: du är för söt! tack så mycket. samma här, det går i vågor dagligen. =/ men alla kämpar vi på. =D TACK!
Linn Halldin

2013-04-26 @ 20:31:45
URL: http://bieberis.blogg.se
Skriven av: Goda

Hoppas att du mår bättre! Stressa inte med att skriva, skriv när du känner för det ! :)

Svar: tack så mycket! <33
Linn Halldin

2013-04-26 @ 21:22:01

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback