"you know, tonight I'm feeling a little... out of control"

haaaaaaaaaaaallllooooojjjjj! ♥
så det kommer nog inte komma ett kapitel ikväll eftersom jag inte skrivit något på det o inte hunnit ikväll. kom precis hem från stan, varit o sett "Warm Bodies" med vänner.
iiiiiihhhhhhhh! LÖVED IT! har läst boken redan o gaaah, just love it . xP ni borde verkligen gå o se den. 
men jag tänkte börja skriva på kapitlet nu så får vi se vad som händer, annars kommer det upp imorgon. 
 
tänkte oxå besvara lite frågor som kommit in. =) 
 
Anonym Om: Kapitel 63 - Men Det Blir Bara Värre
Varför har du ingen drama? Alltså just asking. Men varför har dom typ perfekta förhållanden? 
Din novell är skit bra men vill läsa drama! :) och tycker inte att Jesse ska dö! :p
 
Svar: eftersom det händer så mycket annat, som att hon grälade med sina föräldrar o i stort sett rymde hemifrån, dessutom att Jesse är sjuk o Justin inte alltid är hemma. finner jag ingen plats att dessutom skjuta in onödiga gräl om att hon t.ex. blir avundsjuk på något fan bild som han tagit med någon tjej. inte för att Penny blir det. 
eftersom sådan är Penny som person, hon har lätt på saker o förstår snarare djupet än ytan. 
hon förstår att det är hans jobb, hon lägger sina egna känslor åt sidan vid sådana lägen o hon vet att Justin aldrig skulle vara otrogen mot henne. han är hennes när de kommer hem igen. =) så enkelt är det. 
TACK SÅ MYCKET! <333333 
 
 
 
Superduper bra som vanligt, men vill bara säga en sak.. tycker att det går lite fort, det är med att Justin åker bort & så. Tycker att det borde vara lite lidande, tårar & skit.. det blir som att man bara spolar fram den tiden :| bara min lilla åsikt, du får ju såklart göra som du vill! Kommer alltid vara en trogen läsare <3
 
Svar: jo, det har du fullständigt rätt i. dock ville jag inte dra ut på det eftersom jag inte hade något att fylla ut det med. jag hade inget att skriva om mellan den tiden Justin var borta på sin promo tour o jag ville verkligen komma vidare i historien. jag lovar "lidande, tårar & skit" kommer komma... ;) TACK SÅ MYCKET, ÄR SÅ GALET ATT HÖRA! taaaaack. <333
 
 
 
vilken hårfärg har penny nu? blond? kan du lägga ut en bild på hennes hår isf :)
 
Svar: självklart o ja, hon har fortfarande blont. fokuset hos sin hårfärg har just nu lagts åt sidan pga omständigheterna. =) vet att bilden är svartvitt men det var den bästa jag kunde hitta eftersom den visar att hon har blonth hår men även den där mörka utväxten. kramis! TACK. 
 
 
 
 
 
 

Skriven av: Nicole

Jag älskar att det inte är en massa drama, det var därför jag fastnade för den här novellen. Hatar att läsa massa onödiga tjafs. Du är as duktig och jag älskar dina noveller<3

2013-04-19 @ 22:24:50
Skriven av: linn

Åh så bra!

2013-04-21 @ 18:49:48
URL: http://linnffotar.blogg.se
Skriven av: Saga

Fin blogg du har! :)
Kram!

2013-04-21 @ 18:55:21
URL: http://Minigotty.blogg.se
Skriven av: Emma

Fin blogg!

2013-04-21 @ 18:57:49
URL: http://emmafranssson.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback