"he talks like love"

tjena moooshhh! hur mår ni alla? jämt gööör bra här borta.. hahahah, känner att lite värmländsk dialekt börjar inflyta mitt språk! hahaha.. morsans fel. XP

i alla fall, tänkte säga tack för era kommentarer på de senaste kapitlena. det är alltid ett nöje att läsa vad ni har att säga! =D fortsätt gärna att kommentera under kapitel 96, vad tror ni händer? vad tror ni hon gör?

PUSS&KRAM.


Skriven av: Hanna

Är din mamma från Värmland? :)

Svar: Yes, det är hon. :)
Linn Halldin

2013-08-06 @ 18:27:22
URL: http://hhannaalander.blogg.se
Skriven av: Jennifer

Vem har gjort din design? :)

Svar: Jag själv har gjort den. :)
Linn Halldin

2013-08-08 @ 11:00:25
Skriven av: Anonym

När kommer aa!?:(

Svar: snart, jag håller på att skriva över allt till datorn. =)
Linn Halldin

2013-08-08 @ 21:06:01
Skriven av: Sally

Guuurl where are you at? :0

Svar: right here! det är alldeles strax klart, lovar. håller på med det sista, funderar om jag vill avsluta som jag gjort. samt så måste jag göra collaget. XP
Linn Halldin

2013-08-08 @ 21:43:49
Skriven av: Jennifer

Gör du designer till andra bloggar? ^^
Skulle gärna viljat ha en :D

Svar: ledsen, jag gör inte det längre. =/ kramar.
Linn Halldin

2013-08-09 @ 11:45:14
Skriven av: Jennifer

That's to bad because your really good girl! :)

Svar: whaaat? hhahahaha. =)
Linn Halldin

2013-08-09 @ 15:59:08

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback