"now I stand corrected"

Jätte bra! men jag fattar inte varför hon fick ont i ögonen.. bara för dom var stora? huuur..? Tacksam för svar. du är bäst'! puss <3
 

Svar:
tack Wilma! =D okej... såhär är det att eftersom hon har så stora ögon. tänk dig seriöst bambi ögon. o att de sedan blir attackerade utav riktigt starkt ljus gör sjukt ont. jag menar... som när man vaknar och någon drar upp rullgardinen, den känslan fast 10000000000 ggr värre. =) fick idéen från Allison - en tjej från American Top Model - som hade stora problem när de fotade ute i solen för att hon inte kunde hålla ögonen öppna. hon har också väldigt stora - VACKRA - ögon. hoppas det blev lite klarar o att du förstod hur det hela gick till. PUSS! 
 
 
this is she!
 
  
ps. jag har inte börjat på nästa kapitel, därför kommer det nog inte upp något ikväll. men jag ska försöka för imorgon! så fortsätt lämna kommentarer på förra! =DDDDD dem betyder allt! TAAAAACK! ♥ ↓

Skriven av: molly

snälllllllllllllllllllllllllllla lägg ut ett kapitel ikväll <3

2013-02-06 @ 20:54:12
Skriven av: Annie

Vet du nån hemsida eller något som visar alla avsnitt från America's Next Top Model? Skulle bli jätte glad om du vet det!!

Svar: Jag brukar använda mig utav "1channel.ch". finns typ ALLT! o bra länkar. =) kika in där. kram.
Linn Halldin

2013-02-06 @ 21:27:25
Skriven av: Linda

Jag älskar Alison!!! Men bara för att berätta, man måste inte ha stora ögon för att vara känslig för ljus. Jag har små mandelformade ögon men klarar knappt av att ha en lampa tänd.. Det beror på, men solen klarar jag inte av och vill hugga av mig huvudet.
Men längtar verkligen till nästa kapitel 😄

Svar: jo, absolut! min vän har väl... normal stora ögon men de rinner så fort någon blåser mot henne. xP så absolut kan det vara så, men eftersom hon hade så stora tyckte jag att det skulle vara lite... konstigt om de inte reagerade. tack! <3
Linn Halldin

2013-02-06 @ 22:34:04
Skriven av: Selenatorsforever

Gillar du någon kändis? Vill du ha de på ditt iphone skal? Vi på selenatorsforever har gjort en tävling där man vinner ett skal som man designar helt själv! Här är sidan till tävlingen! http://selenatorsforever.blogg.se/2013/february/vill-du-vinna-ett-eget-skal.html#comment

2013-02-06 @ 23:18:39
URL: http://Selenatorsforever.blogg.se
Skriven av: Swaggiebieber

Kan du snälla maila mig på [email protected] och skriva vilka koder man ska lägga för att få runda hörn i menyn, Har sökt på internet, har försökt allting för att hitta hur man gör så de är bilder istället för CSS sak, Skulle vara grymt tacksam om du berättar lite kort fattat hur man gör, Är lättlärd <3 kram

Svar: gå in på sannasrum.se. där har hon massa tutorials. det ä inte lätt att fixa hörnen. det kräver tålamod ska jag säga. det kommer säkert inte ens fungera tills en början, but hang in there. =) kram.
Linn Halldin

2013-02-07 @ 20:08:58
URL: http://Swaggiebieber.blogg.se/
Skriven av: Swaggiebieber

Tack så mycket! :D<3

2013-02-07 @ 20:47:49
URL: http://Swaggiebieber.blogg.se/
Skriven av: Hanna Hoflin

När kommer nästa kapitel? :D

Svar: håller på med det, går dock lite segt. =) kram.
Linn Halldin

2013-02-08 @ 21:17:47
URL: http://iwnfy.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback