"so show me family, all the blood that I'll bleed"

tjena people! mår ni bra? hoppas jag att ni gör. 
satt nyss ute i solen, härligt. har inte varit ute.. på ett tag. =P finner ingen motivation till att gå ut bara för att få frisk luft lixom, någon som håller med mig? nej... inte. hahahah. 
men i alla fall, har skrivit på kapitel 47 imorse så det ä på gång. kika in senare så kanske det ligger uppe. 
 
puss&kram. ♥
 
 

Skriven av: Bella

Har du biljetter till justins konsert???:)

Svar: yes, det har jag! ä så glad. =) har du??
Linn Halldin

2013-02-27 @ 17:02:44
Skriven av: Ebba

Gud va fin du är :D

Svar: tack snälla du! <33
Linn Halldin

2013-02-27 @ 17:09:41
Skriven av: Anonym

Gud så fin du är! Du är bäst❤

Svar: thank you darling. <3
Linn Halldin

2013-02-27 @ 18:42:31
Skriven av: Gabby

Du äger seriöst på att skriva, haha. Om du undrar varför jag inte skriver denna kommentaren på ditt senaste kapitlet så är det för att jag är så sjukt trött ;) Nej, jag blir så inspirerad till att skriva på min egna novell när jag kikar in här. Hoppas du vill kolla in på min novellblogg - som givetvis är om Justin Bieber - & kan kommentera vad du tycker. Hade fangirlat hela nattennnn ;D

2013-02-27 @ 21:45:36
Skriven av: Gabby

Du äger seriöst på att skriva, haha. Om du undrar varför jag inte skriver denna kommentaren på ditt senaste kapitlet så är det för att jag är så sjukt trött ;) Nej, jag blir så inspirerad till att skriva på min egna novell när jag kikar in här. Hoppas du vill kolla in på min novellblogg - som givetvis är om Justin Bieber - & kan kommentera vad du tycker. Hade fangirlat hela nattennnn ;D

Svar: wow, tack så mycket Gabby. skulle förstås hjälpa med en länk till din blogg. ;) hahahha, kramis.
Linn Halldin

2013-02-27 @ 21:45:46
Skriven av: Gabby

Hoho, woops, http://swagstories.blogg.se

2013-02-28 @ 14:46:58
Skriven av: Gabby

Hoho, woops, http://swagstories.blogg.se

2013-02-28 @ 14:47:01

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback