"if I could take away the pain and put a smile on your face, baby I would"

någon mer som köpt Believe Acoustic!? :D jag har i alla fall, and it's AMAAAAAAAZING! freeeakin' lööööve it. ;) hahahha, men i alla fall..

ledsen att jag inte uppdaterat men jag har ärligt talat inte orkat sätta mig ner o skriva. jag kommer hem o slänger mig i sängen o det är i stort sett det enda som händer på resten utav eftermiddagen o kvällen. dessutom hade jag ett historia prov som jag behövde plugga till.. euk!

men jag hoppas på att jag kan få upp ett kapitel imorgon.. vi får se, ska nämligen sova hos en kompis men.. hahahah.

puss&kram. håll utskik o tack för tålamodet. :)<3


Skriven av: Sandra

gagagaggaga, KAN INTE VÄNTA ALLTSÅÅÅ!!! Kör på bah ;) (kan vänta, men ändå inte..allvarligt)

2013-01-31 @ 21:31:55
URL: http://justinsmexybieber.blogg.se
Skriven av: amanda:)

loool fick nyss din rubrik,på kik fast av en kompis (A)

men vi väntar alltid på ett kapitel,hur lång tid det än tar :')

2013-01-31 @ 22:25:13
Skriven av: Anonym

jag har köpt den och jag har oxå köpt en konsär biljett till hans konsär det 24

2013-02-01 @ 15:23:40
Skriven av: Bella

Jag har också köpt den och visst är den underbar!! Har suttit typ hela tiden och lyssnat på skivan om och om igen!! Tror att jag kan låtarna utantill nu!! Men längtar tills kapitlet kommer ut!!:D:D

2013-02-01 @ 17:59:53

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback