25 - Too Sexy To Resist

PREVIOUS:    Luften var frisk och fick mig genast att känna mig piggare och fräschare. 

   ”Du ser väldigt vacker ut utan smink” sa Justin plötsligt och fick mig att rodna innan jag såg upp på honom med ett ögonbrynet höjt för att säga ”verkligen?”. Han nickade fort. ”inte för att du ser dåligt ut med smink, du ser otroligt bra ut då med men din naturliga skönhet kommer fram när du inte har massa smink” förklarade han och jag log fånigt över hans gulliga ord.

   ”Tack så mycket” sa jag blygt och jag såg hur Justin flinade ur ögonvrån.

 


 

9:e Januari.

”Har ni några färgpennor eller kritor som Jazmyn brukar få använda när hon är här?” vi var tillbaka hemma hos Justin igen efter att sett på film hemma hos Chaz, de hade genast slängt sig över mig och dränkt mig med frågor när de såg min fortfarande uppsvällda kind. Jag hade därefter behövt ge dem en kort berättelse utav gårdagens händelse. Mållösa, det var vad dem när jag hade berättat klart. Kunde inte förstå att det jag sa var sant, Justin hade kramat min hand tröstande. 

   Pattie såg upp från tidningen hon satt och läste, Justin satt borta vid pianot och spelade fint. Pattie nickade genast och reste sig upp för att gå och hämta, jag log tacksamt och satte mig på golvet framför vardagsrumsbordet. Pattie kom strax tillbaka med papper och färgpennor. Hon la ner det framför mig med nyfikna ögon innan hon sjönk ner i soffan igen. Jag log och la ut alla färgpennor över bordet innan jag grep tag i en ljusgrå som jag kunde göra en lätt skiss med. 

   Väl klar började jag leka med färgerna, gjorde en par klar röda läppar, stora ögon som grät häftigt tillsammans med en liten näsa som inte drog till sig mycket uppmärksamhet. Tillsist gjorde jag min namnteckning i ena hörnet, jag la huvudet på sned och granskade mitt verk. Ute hade det mörknat och Justin hade slutat spela på pianot, jag såg upp för att se de båda sittandes i soffan och granska min teckning. Pattie tittade extra noga på min namnteckning med rynkad panna innan något verkade slå henne som en knytnäve i ansikte. Hennes ögon vidgades och hon drog för andan. 

   ”D-Du är... du är...” började hon stamma fram med kunde inte avsluta meningen, Justin slog handen över ögonen - antagligen i förlägenhet på grund utav sin mamma - innan han skrattade till. Jag log vänligt mot Pattie. 

   ”Det är jag som är Juniper Memphis, ja” svarade jag lugnt åt henne och nu stirrade hon stumt på mig. 

   ”Jag älskar dina tavlor!” fick hon sedan fram och brast ut i ett stort leende. ”dina verk är de mest vackra tavlor jag någonsin beskådat” jag log generat och slog ner blicken. 

   ”Tack så mycket” sa jag sedan. ”men du får inte säga det till någon, jag gillar hela grejen med att vara anonym” utbrast jag sedan och såg upp på henne, hon skakade fort på huvudet innan hon låtsades låsa sina läppar innan hon kastade bort nyckeln.

   ”Din hemlighet är trygg hos mig” försäkrade hon innan hon tjöt till och hoppade upp ur soffan innan hon studsade ut ur rummet. Jag skrattade roat innan jag vände blicken mot Justin som hade gömt sitt ansikte i sina händer. 

   ”Herregud, kan hon bli mer pinsam eller?” hörde jag han sedan säga bakom händerna. Jag skrattade och reste mig från golvet för att sedan sätta bredvid honom i soffan. 

   ”Jag tycker din mamma är extremt gullig” svarade jag och han tog bort händerna för att ge mig en blick som klart och tydligt sa 'verkligen?'. Jag skrattade igen innan jag nickade. Han log och la en arm runt min midja innan han drog mig intill sig. 

   ”Hon blev väldigt upprymd i alla fall” la han till med ett skratt, jag nickade instämmande. Jag såg honom i ögonen och hans blick såg mycket mörk ut i det svaga ljuset från stearinljusen som stod uppställda i rummet. Min blick pendlade sedan mellan hans läppar och ögon, jag fuktade läpparna och bet mig löst i underläppen vid synen av dem. Jag hörde hur Justin gav ifrån sig ett frustrerat ljud. 

   ”Gör inte så” mumlade han och fick mig att se in i hans ögon. 

   ”Vad då?” frågade jag oskyldigt. ”det här?” jag bet mig ännu en gång i läppen - denna gång långsammare och mer förföriskt - vilket fick honom att stöna till innan hans läppar pressas ivrigt mot mina. Jag fnittrade till mot hans läppar innan jag besvarade kyssen. Jag höjde händerna och placerade dem vid hans nacke innan jag försiktigt började fingra med hans hår. Han tiltade huvudet åt sidan och kysste mig passionerat och hungrigt.

   Hans händer sökte sig ner till mina höfter där de klämde åt innan han vred mig så att han i nästa sekund kunde trycka ner mig i soffan. Jag log mot hans läppar och lindade ena armen runt hans nacke medan den andra handen gled nerför hans rygg. Justins händer smekte strax upp längst mina sidor och flätade sig sedan in i mitt hår, utan förvarning stack han in tungan i min mun. Jag stönade lågt mot hans läppar innan jag mötte hans med min egen, min hand letade sig innanför hans tröja och smekte över hans mage.

 

 "What? This?"

 

   Våra läppar slets från varandra ett ögonblick på grund av syrebristen innan de återigen var tryckta mot varandra, Justins läppar var som paradiset. Mjuka medan samtidigt bestämda och oerhört sexiga, jag kunde inte få nog. Mina fingertoppar utforskade hans överkropp under tröjan som mer och mer åkt upp, plöstligt slet Justin sina läppar från mina innan hans tröja åkte av. Jag hann få en glimt av hans bröstkorg och magmuskler innan han pressade sig mot mig igen. Hans läppar kysste mig längst käken och ner över halsen, jag stönade återigen svagt när jag kände hur hans tunga spelade över min hud och hans tänder löst nafsade. Jag flätade in mina fingrar i hans hår och drog lätt i ändarna, hans händer sökte sig till min topp där hans ena hand försiktigt omslöt mitt ena bröst innan han klämde till. 

   ”Justin...” fick jag fram när jag kände hur hans fingrar var på väg runt till spännet på min topp. Han stönade i ett försök att säga 'mhm?' och jag drog lite på läpparna innan jag satte händerna på hans bröstkorg. ”din mamma är där uppe” viskade jag och tryckte lätt på hans bröst i en signal att det var dags att sluta, han höjde på huvudet så han hamnade ovanför mig igen. Han andades lika andfått och upphetsat som jag själv men nickade sedan instämmande.

   ”Du har rätt” jag nickade, han böjde sig sedan hastigt ner och gav mig ännu en kraftfull kyss innan han tryckte sig bort helt så han kunde sätta sig där han satt innan. Jag log och reste sig upp i sittande ställning, road att se vilket effekt jag hade på honom med en sådan liten gest med tänderna. 

   ”Du vet att du ser extremt sexig ut med sådant där rufsigt hår” viskade jag i hans öra innan jag lutade mig tillbaks och såg på honom. Hans ögon stirrade på mig med chock och han stönade till, jag flinade roat åt honom. Visste att han ville börja om att ännu en gång och säkert gå ännu längre men visste att hans mamma var bara där uppe och kunde lätt komma på oss. 

 

Justins Perspektiv. 

Jag drog handen genom håret efter att jag lyckats sluta stirra på henne, jag hörde hur hon skrattade bredvid mig. Att jag var frustrerad var en underdrift, allt jag ville var att återgå till att låta händerna röra vartenda del utav hennes perfekta kropp, kyssa hennes läppar, känna hennes kropp mot min. Jag suckade när jag kände att byxorna fortfarande satt något tightare än de brukade då hon gjort mig så pass upphetsad. Jag böjde mig ner för att fort fiskade upp min tröja från golvet innan jag drog den över huvudet.

   Jag sneglade på Penny som nu hade ställt sig upp för att återigen granska målningen hon skapat, min blick vandra uppför hennes smala, långa ben. Se hennes shorts som smet om runt hennes höfter och slutade sedan uppe till hennes midja där en rad hud syntes mellan hennes topp. Upp till hennes bröst - som jag fortfarande kunde känna i handflatan - och sedan till hennes fylliga läppar som jag hellre dog än var utan. 

   ”Är du hungrig?” frågade jag och ställde mig upp för att komma på andra tankar. 

   ”Ja, lite” hörde jag henne svara då jag redan var på väg ut i köket, ett par armar slingrade sig snart runt min mage och jag log roat. Vi gick sedan i synk resten utav vägen ut i köket där jag tittade genom skafferiet och kylskåpet för att se vad vi skulle kunna göra. 

   ”Ehm... vi skulle kunna göra... pasta och stekt bacon” jag hörde hur Penny stönade högt borta från köksbänken som hon stod lutad mot. Jag såg genast upp med frågande blick. 

   ”Ja! Det var jättelänge sedan jag åt det. Det är ju så otroligt gott” svarade hon till min frågande blick, jag log roat och skrattade till innan jag nickade. 

   ”Då är det pasta och bacon som gäller”

 


 

hahahhaha, där fick ni er en liten romantiskt scenario... xD hope u happy! TACK till er som lämnade svar, jag har dem i åtanke inför framtiden. o tack till er för komplimangerna, blir oerhört generad här bort. =P hahahahah. 

vad tycks?? KOMMENTERA! ♥ puss&kram. 


Skriven av: Liv

Awesom kapitel,!!

2013-01-02 @ 20:44:21
Skriven av: Becka

Grymt bra!

2013-01-02 @ 20:47:26
Skriven av: Anonym

Sjukt bra!:)

2013-01-02 @ 20:53:24
Skriven av: Anonym

awesome

2013-01-02 @ 21:01:22
Skriven av: Alexandra

Jätte bra kapitel! MERA! :D

2013-01-02 @ 21:43:38
Skriven av: Felicia

ååååh, så läskigt sjukt bra (om man nu kan säga så, hehe)

2013-01-03 @ 00:15:26
Skriven av: bella

AWESOME!!!! <3

2013-01-03 @ 00:54:01
Skriven av: Josse❤

Åhh, hoppas det är Jerry time snaaaaaaaart!!

2013-01-03 @ 08:03:50
Skriven av: Alexandra

Det är lite roligt när man se kommentarer som "hoppas det är Jerry time snart" Man känner sig lite snuskig när man läser det haha ;) ,, btw Awsome kapitel <3

2013-01-03 @ 09:51:00
Skriven av: Ebba

MER!!:D

2013-01-03 @ 10:59:08
Skriven av: Lina

Haha Pattie då... :)

2013-01-03 @ 20:35:03
URL: http://myownfanfic.blogg.se
Skriven av: agnes

det är säkert bara jag, men jag vill veta mer om pennys förflutna. med förflutna menar jag pojkvänner... kommer de i nått kapitel elr....?

2013-01-05 @ 23:52:30

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback