"baby, please don't go"

shooooo brääääää! hoppas ni alla mår bra o om inte... kry på er o hoppas ni mår bättre snart! =D

ehm.. tänkte i stort sätt bara säga att jag tänkte börja skriva på nästa kapitel idag. har sett att statistiken går väldigt upp o ner, men jag förstår. det är sommarlov, folk är upptagna o har inte tid att sitta vid datorn.. eller jag hoppas det är anledningen i alla fall. D=

aja.. =) i alla fall, FORTSÄTT ATT LÄMNA KOMMENTARER PÅ KAPITEL 93. JAG VILL VETA VAD NI TYCKTE!

PUSS&KRAM.

 

UPDATE 22.48 - jag har hunnit skriva i alla fall halva kapitlet men jag attackerades utav huvudvärk nu på kvällen så jag har inte riktigt kunnat koncentrera mig på att skriva utan har mer lyssnat på musik... ledsen, men jag ska försöka fortsätta nu. så om det inte kommer inatt så kommer det helt upp imorgon på dagen/kvällen. =) puss. 



Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback