"I've been loved and I've been hurt"

halloj alla mina fina läsare! jag vet att det inte har kommit ett kapitel på några dagar nu o ni vet säkert varför. 
men jag har lagt fokus på att bara skriva för att kunna ha några medan jag åker bort. 
jag lyckades få ihop 3 kapitel o tiderna o datumen för deras publisering kan ni se nedan på bilden. 
 
annars vill jag bara säga att vi hörs om 2 veckor om det inte är så att vi lyckas få internet, för då ska jag se till att jag skriver ett kort inlägg för att bara säga hej. xP hahahha, men jag hoppas att ni har en fortsatt härlig sommar! ta vara på varje dag för att det går ju så sjuuuukt fort, jag är rädd så fort det går. jag vill verkligen inte tillbaka till skolan. D= iaf! se till att lämna massa kommentarer som jag kan läsa när jag kommer hem. =D skulle bli så otroligt glad då! NI ROCKAR, VÄRLDENS BÄSTA LÄSARE! 
 
 
puss&kram. ♥
 
 


Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback