"you can read all about it"

halloj alla pussgurkor! ♥ hahahaha... okeeeeej. xP 
i alla fall, tänkte svara på några frågor samt komma med lite information. såååå, info först! 
nästa vecka på onsdag (10:e) så ska jag åka till Spanien o vara borta i 2 veckor, kommer hem den 24:e. därför tänkte jag skriva en massa kapitel som kommer publiceras medan jag är borta. därför kan uppdateringen nu bli något sämre eftersom jag fokuserar på att skriva så många jag kan. dessutom har jag ganska mycket inplanerat nu mellan torsdag till söndag. men jag ska försöka så gott jag kan. 
ska t.ex. skriva på nästa kapitel nu ikväll o hoppas verkligen att jag kan publisera det ikväll också. 
SÅ FORTSÄTT KOMMENTERA PÅ KAPITEL 88 NEDAN! VAD TROR NI JUSTIN PLANERAR? VAD TYCKTE NI? ♥
 
 
 
SVAR: ehm... jag tror att det kanske kan bli uppåt 10 kapitel till. =) får se lite... men inte mer än 10 tror jag. beror lite på hur långa kapitel jag skriver. TACK SÅ MYCKET! <33 kram. 
 
 
 
SVAR: tack så himla mycket! =D hahahahah. ♥ ehm.. nej, hon vet inte att hon var gravid, än. det kommer jag lovar, vänta o se bara. ;) kramar. 
 

Skriven av: Anonym

NEEEEEJ DEN FÅR INTE GÅ SLUT :(

2013-07-03 @ 21:07:23
Skriven av: jogohanna

Ville bara säga att jag ÄLSKAR dina noveller!

2013-07-04 @ 13:34:50

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback