"mom always told me not to waste my life"

inte ett långt inlägg.. tänkte bara säga att nästa kapitel är på ingång. o det ser ganska ljust ut att det kommer upp ikväll. så håll utskik. 
 
puss&kram. ♥

Skriven av: Thilda

hejsan! jag hittade precis din blogg och ska börja läsa på I will catch you if you fall, trust me. jag undrar bara om du har någon speciell personen som penny liknar asså någon kändis? :D

Svar: åh, vad roligt! du är så välkommen. ehm, nej det har jag ingen. jag hittade ingen som passade in o jag hade redan en sådan klar bild i huvudet hur hon såg ut så... kram.
Linn Halldin

2013-06-22 @ 22:34:22
Skriven av: cicii

hej! vill du gör ett länkbyte? svara i min blogg:)

2013-06-24 @ 15:15:48
URL: http://cicciiz.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback