"no, they will never come off"

okeeeeeej.. så jag vet inte riktigt vad som är mitt problem för tillfället. 
men jag orkar typ inte ta tag i något längre.. jag borde ha pluggat inför mitt matte prov på onsdag o jag borde ha skrivit på nästa kapitel eftersom det inte kom upp igår (eftersom jag fastnade vid annat). men jag har enbart legat i min säng sedan jag kom hem vid 5.. LYCKAT LINN, VERKLIGEN! -.- 
 
inte särskilt stolt över mig själv just nu.. men jag ska se om jag kan skriva lite nu.. för imorgon måste jag verkligen plugga till matte så då hinner jag kanske inte skriva. men jag hoppas ni har tålamod! skolan är snart slut o det kommer bli bättre uppdatering under den långa helgen som kommer nu. =D även under sommarlovet såklart då jag är efterbliven o inte har något planerat. förutom 2 veckor i Spanien men min vän o hennes familj men då ska jag se till att ha fixat tidsinställda kapitel inför det. =) så oroa er inte för att ni ska få en 2 veckors luck inte. LINN FIXAR DET! ;) hahahaha.. men nu ska jag sluta babbla. 
 
HÅLL UTSKIK! PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Emina

Nu tänker jag vara en pain in the as och vara en sån där jobbig och fråga om man får göra länkbyte med dig? <3

2013-06-03 @ 22:36:28
URL: http://speakthroughwords.blogg.se
Skriven av: biebersfru

jag har redan gjort länkbyte med dig! men du skrev inte på din blogg om länkbyten! svara på min blogg

2013-06-03 @ 22:36:58
URL: http://justinnovell.devote.se
Skriven av: Erika

LÄNGTAR TILLS NÄSTA KAPITEL!! Men ta den tid du behöver ;)

2013-06-03 @ 22:45:15
URL: http://erikaaskebjers.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback