"once she gets a little touch"

woooowww, 19 kommentarer redan o kapitlet har inte legat uppe ett dygn än. =DDDD TAAAAAAACK! 
God, I love you guys. ni fattar inte hur glad ni gör mig. shit... <33
 
nu vidare till 2 shoutouts jag ska göra... för ni som kanske skulle fråga efter en så vill jag bara säga att din blogg måste ha minst 150-200 läsare. önskade att jag kunde ge precis vem som helst shoutouts men samtidigt måste det gynna mig oxå. hoppas ni inte tycker att jag låter fett dryg men jag menar jag har ju lixom kämpat mig fram till där jag är idag o sådär... =/ KRAMIS! ♥
 
 
 
http://biebstoory.blogg.se - Allting är perfekt. Hans karriär är på topp och hans fans älskar honom… Tills dagen kom då allting förändrades. När festandet, drickandet och problemen tog över honom. Då var det bara att vinka hejdå till hans karriär. Justins liv rasade ihop och det fanns inget han kunde göra. Efter ett år, då han knappt brydde sig om sin karriär som höll på att rasa ihop helt och hållet, var han inte känd för mer en skolans bad boy. Sakta men säkert försvann den snälla Justin alla kände till och fram kom en kriminell kille som inte brydde sig om andras åsikter. Summer Paris som är 18 år har en tuff bakgrund. Hennes liv förändrades totalt då hennes mamma och syster dog i en bil bomb. Då var den oskyldiga lilla flickan som bort blåst. Hennes liv är i en röra. Problem kryllar om henne. Men det är inte för att hon inte sköter sig. Nej. Hon och hennes pappa Josh flyttar till New York för att göra sitt jobb. Inte vilket jobb som helst. Båda är agenter. Noel McCartney är hennes nya identitet, ingen får veta att hon inte är den hon säger att hon är. Uppdraget är ta fast gänget The Outlowers. Någon hon inte visste var att chefen för det gänget är självaste Justin Bieber. Läs om hur Noel ska försöka ta fast gänget medan Justin försöker fly får sitt liv genom att festa. Saker och ting händer som får allting att förändras. Saker avslöjas som får dem båda att bli förkrossade, i Devil In Disguise
 
 
 
 
 
http://justinnovell.devote.se - Hej jag heter Jasmina och är 13 år snart. Min novell handlar om ett fan som träffar Justin vill du veta hur det går? då får du börja läsa? denna novell handlar om avendsjukan,kärlek,och lite drama! Hoppas ni kommer gilla min novell som heter forever together! ♥3 :**
 
 
 
 
 
ps. ska skriva på nästa kapitel nu medan jag sitter ute i solen o steker. hehheh.. sajk! xP det är påbörjat o jag hoppas att det kan komma upp ikväll. men få inte för höga förväntningar om det inte skulle hända! men medan så fortsätt lämna åsikter under, they really help. =D 
 
PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Anonym

Hej det skulle vara jätte kul om du vill göra länkbyte med mig i menyn ! Din novell äger :) svara i min blogg // stronglove.devote.se

2013-06-05 @ 17:12:36

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback