"don't live a lie, this is your one life"

okej, så såhär ligger det till i livet a la Linn. hahahha..
nej, men jag har spanska prov på torsdag. o jag fick verkligen uruselt betyg på förra provet.. eftersom jag verkligen inte bryr mig ett tycker det är det minsta roligt med språket så.. 
men därför måste jag plugga.. borde ha pluggat idag efter skolan, men jag var för lat o låg i min säng istället. FY PÅ MIG! men då måste jag se till att plugga imorgon efter skolan. 
därför kommer det inte komma upp ett kapitel för än på torsdag.. ledsen för det! men nu vet ni varför det inte kommer komma upp något. =) 
 
puss&kram. ♥

Skriven av: Anonym

det gör inget har själv prov i spanska på torsdag...lycka till

Svar: tack! =D lycka till själv.
Linn Halldin

2013-03-06 @ 15:33:31
Skriven av: Goda

Oh, lycka till med spanskan! Men du... vilken skola går du på? För vi hade språksvals-prov idag också :o mysterios..

Svar: hahahah, jag går på Globala Gymnasiet. =)
Linn Halldin

2013-03-07 @ 17:07:24
Skriven av: Am

Hej! Jag läste en novell förut som sedan försvann när min dator gick sönder, och kommer verkligen inte ihåg vad den heter.. Men Justin är en riktig badboy och inte känd i den och huvudpersonen i novellen, tjejen, har en bästa kompis som är homosexuell. I första eller andra kapitlet så fastnar Justin och ''tjejen'' i en hiss. Vet du vilken novell jag menar? Om du inte vet. Kan du snälla snälla snälla posta det här på din blogg? Skulle vara så tacksam! Kram!

Svar: yes, det är biebertime.blogg.se du pratar om. =)
Linn Halldin

2013-03-07 @ 17:28:36
Skriven av: Anonym

Du som skrev kommentaren över: jag tror jag vet vilken du menar biebertime.blogg.se

2013-03-07 @ 18:12:38
Skriven av: Therese

lust att göra ett länk byte? Älskar dina noveller btw! :)

2013-03-08 @ 22:37:19
URL: http://www.justinsmexybieber.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback