"hit my heart in the center"

F**K! det snöar igen här... -.- gah! blir så trött! INGEN VILL HA DIG, fatta o försvinn. snö är en ignorant bitch... 
 
vet att det har gått några dagar nu men jag har börjat titta på "true blood" o jag fastnade lite.. hehehehe.
weeeeeeird show men ändå bra... blev så himla förvånad när de helt plötsligt snackade svenska men ändå lite FANGIRL över det. hahahahah xD. skit svårt att helt plöstligt koppla till svenska efter att lyssnat på engelskan.. svårare än jag trodde. varje gång var jag bah; "waaaaait, what? vad sa dem?" *spolar tillbaka*. 
hahahah, men i alla fall. jag var inte här för att prata om "true blood"... jag måste också pusha mig själv till att göra läxar. vilket INTE är det enklaste. jag har hittills inte gjort något än... heheheheh. duktigtjej.se ... not
 
o även om det var hans födelsedag igår o jag kanske borde ha gjort inlägget igår så....
HAPPY BIRTHDAY JUJU! hoppas du är lycklig som 19åring. xP 
 
synd bara att papsen skulle förstöra hans fest. -.- en aning grej jag blir trött över, visst vi älskar bilderna som de tar men va fan! ge honom lite space. de har varit på honom som iglar i London, herregud! 
tydligen så ska Jaden ha blivit slagen, Kenny slog en pap för att han kalla Justin "cunt", Justins team höll på att vara med i en bilolycka och Justin själv grät. så himla synd... =/ 
 
hoppas inte detta kommer knäcka honom nu.. att han säger att han inte vill hålla på längre. kanske borde han ta en paus eller nått. komma bort från all galenskap o bara få vara. om det ens är möjligt det vill säga. 
 
I ALLA FALL... nästa kapitel kommer nog upp ikväll, får se hur det blir. måste läsa "stolthet o fördom" på engelska, hela boken, till skolan börjar o jag är inte ens i närheten utav att ha läst ens halva boken sååååå... heheheh. men håll utskik i alla fall. 
 
o sist... TAAAAAAAAAAAAAAAAAACK till alla era fina, gulliga kommentarer. jag vet att jag skriver det hela tiden, men de betyder verkligen ALLT! de motiverar mig något frukansvärt till att skriva, ni har ingen aning. =) SÅ TACK! 
 
puss&kram. ha en bra dag. =D ♥

Skriven av: Anonym

Kan du inte typ ta och baka in alla händelser som tydligen hända på hans födelsedag och göra det till ett kapitel, han kan typ gråta ut hos penny och säga att han inte vill hålla på mer men hon övertalar honom eller någotsånt, jag vet att du kanske inte vill ha någon ide men anyway haha xD

2013-03-02 @ 12:25:59
Skriven av: Alexandra

Såg att jag glömde skriva att mitt namn är Alexandra på förra kommentaren xD haha <3

Svar: hahha, det gör inget. nej, absolut! jag älskar att få idéer utav er. =D har faktiskt redan tänkt den tanken... så hela händelsen kanske kommer inträffa längre in i novellen. ni kommer få se. ;) måste dock tänka lite o se om det passar in med det som jag redan har planerat. TACK! <3
Linn Halldin

2013-03-02 @ 12:27:22

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback