"so blame it on my ADD baby"

hallllllllloooooj my dear fellas! 
såg på Pan's Labyrint idag på spanskan.. okej, inte hela, vi ska se resten på torsdag.. men jag har sett den förr och kan fortfarande inte hindra mig själv från att bli lika äcklad. någon som har sett den? någon som känner igen sig? ÄCEKL FILM! den är så himla vrickad!
 
jaja, nog om det. =) jag har börjat på kapitel 51 men jag vet inte vad det är.. jag är så otroligt trött men går inte o lägger mig i tid. -.- o dessutom har jag börjat få huvudvärk när jag kommer hem på eftermiddagen. jätte konstigt. =/ så jag försöker så gott jag kan med skrivandet. ska sätta mig en stund nu o se om det blir någon framgång. 
 
SO CHICAS (maybe chicos, who knows?) håll utskik! =D ♥

Skriven av: Annie

Haha jag har också sätt den på spanskan.. ;)

2013-03-12 @ 17:35:06
Skriven av: Ebba

JAG HÅLLER UTKIK owo :D

2013-03-12 @ 17:41:38
Skriven av: Darcy

Hoppas din huvudvärk blir bättre, och du behöver inte stressa.

2013-03-12 @ 18:24:21
Skriven av: Anonym

bli bra du först vi kan vänta <3

2013-03-12 @ 19:51:56
Skriven av: Lizliz

Vad handlar filmen om?? Vi kanske ska se den på spanskan, skulle vilja veta om det e nåt att se elr nt! :)

2013-03-12 @ 21:12:37
Skriven av: Therese

Jag har sett den och gurl hela klassrummet fick chippa efter andan när den var slut. Ingen hade fattat ett skit utan bara hur äcklig den var!

2013-03-15 @ 12:49:38
URL: http://eclipsis.blogg.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback