"made in the USA"

soooo.. vad har det gått nu... tre, fyra dagar sedan jag uppdaterade. 
asså att vi har varit ledig torsdag o fredag har totalt fuckat med min hjärna o det är inte okej! INTE OKEJ! 
anyway... jag har faktiskt inte skrivit ett ord på nästa kapitel för jag har gått o blivit sjuk.. -.-
jag kan inte andas med nästan o när jag då andas med munnen låter jag som Darth Vader eller nått. 
jag kan morra hörrni! and it's freakin' me out. 
 
men jag ska försöka börja skriva på det idag... måste göra läxor också som jag inte alls orkar göra! 
men, men... håll utskik! tack för tålamodet. 
 
PUSS&KRAM. ♥
 
 
ps. jag tänkte ha något/några må bra kapitel nu innan det smäller igen, vad skulle ni vilja se hända? lämna idéér bland kommentarerna! =D 

Skriven av: Goda

Skulle älska några roliga kapitel, t.ex att Penny skulle busa med killarna o göra något 'prank' som killarna skulle bli helt till sig och dampa sönder.. venne, det kanske inte är världens bästa idé men aja^^

Svar: ja, absolut! nej, det är en jätte bra idé.. fast jag vet inte vad det skulle kunna vara. xP hehehehe.. tack!
Linn Halldin

2013-05-11 @ 20:17:53
Skriven av: Andreas

Hej!
Vi driver en svensk fan-sida för Justin Bieber.
http://justin-bieber.se

Vi undrar nu om du vill göra ett länkbyte med oss med din sida/blogg? Dvs ha vår länk på din sida så har vi din länk på vår sida.
Det är bra för båda parter ur sökmotorsoptimeringssynpunkt.

Med andra ord gillar google de sidor bättre och rankar dom högre om du märker att många länkar till en sida.

Hör gärna av dig!

Mvh
Andreas Bertilsson
admin
http://justin-bieber.se

2013-05-13 @ 17:30:46
URL: http://justin-bieber.se

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback