"praying that you are braver then me"

haaaaallllaaaa! LONG TIME NO SEE! 
men ni som följer min på instagram vet varför jag inte har uppdaterat på hela veckan. (jag hade en stor inlämning i samhällskunskap o historia..) men nu är det klar o inlämnad! =D yey, för livet. 
hahahaha.. men det betyder att jag kan börja skriva på kapitel 74.. whhööp whhööp för det eller vad säger ni?? 
så nu vet ni hur det ligger till.. så nu ska jag äta min glass o chiiiiiilla! 
 
PUSS&KRAM. 

Skriven av: Julia

Har du hört demi lovato nya skiva den är asssssss bra <3

Svar: JA and I lööööööve it!! <3333
Linn Halldin

2013-05-23 @ 21:40:09
Skriven av: Anna

Älskar din blogg den är bara bäst!!! :)

Svar: tack så jätte mkt, betyder allt. <3
Linn Halldin

2013-05-23 @ 21:40:38
Skriven av: Erika

Vad heter instagram-kontot? :)

Svar: "juustanordinarygiirl" =D
Linn Halldin

2013-05-23 @ 22:42:37
URL: http://erikaaskebjers.blogg.se
Skriven av: Jossan

Tror du nästa kapitel kommer ut imorron? Vill bara läsa mer nuuu, can't wait! :D<3

Svar: jag hoppas verkligen det! jag ska verkligen försöka. =)<3
Linn Halldin

2013-05-23 @ 23:12:58
Skriven av: Julia

Ååå,jag älskar din novell! Jag gillar att Penny är så unik! Jag har alltid velat ha en egen stil,velat sticka ut lite och din novell fick mig att våga! Jag vill ha rosa hår och lite vågade kläder (inte så jag ser ut som en strippare) och kläder med nitar! Din novell fick mig att hitta modet! Tack så jätte mycket! (Nu ska jag bara få mamma att låta mig färga håret också! Hehe) Tack

2013-05-24 @ 20:22:08

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback