22 - I Love And Hate This Place

PREVIOUS:    Ariel och Erik var endast millimeter från varandras läppar när Ursulas onda ålar välte båten och förstörde det perfekta tillfället för dem att dela kyssen som skulle få Ariels röst tillbaka. Jag såg det förväntansfulla ansiktsuttrycket Ariel hade innan hon drog ihop ögonbrynen där allt förstördes. Min blick förflyttades till hennes - till synes - mjuka läppar. En konstig känsla fyllde mig som snart övergick till ett kristallklart behov. Jag ville kyssa Ariel. 

 


 

”Justin, kan du hålla koll på min väska medan jag gör min provning?” jag såg upp från datorn i mitt knä och såg Ariel ståendes bredvid mig, klädd i endast en kort, rosa morgonrock i sidentyg och hennes ben bara. Hennes väska hängde i hennes högra hand och för ett ögonblick tappade jag totalt bort mig, vart jag var någonstans, att hon ens hade ställt mig en fråga, mitt namn, allt. 

   ”Hallå, sengångaren?” skrattade hon och förde tillbaka mig till verkligheten. Jag ryckte smått till och log. Jag tog sedan väskan ifrån henne. 

   ”Självklart, jag tar den” svarade jag och la den bredvid mig soffan. Hon log tacksamt. 

   ”Tack så mycket, det borde inte ta längre än en halvtimme” sa hon medan hon gick ifrån mig, de smala klackarna ekade mot stengolvet, jag kunde inte slita blicken från henne för än hon rundade hörnet. Jag suckade högt och drog en hand genom håret. 

   Det var nu måndag och hela helgen hade passerat med mina tankar svävandes i det blå, jag kunde inte sluta tänka på hennes röda läppar som talade, som åter fuktades av hennes tunga, som drogs ut i det där leendet som kunde få vem som helst svag i knäna. Men mina tankar var fel... opassande. Ariel var min bästa vän och de här tankarna skulle med 100% säkerhet förstöra den vänskapen vi skapat. Ville jag riskera den? Nej... men jag kunde inte få ut tankarna ur huvudet. De spelades upp i mitt huvud likt en trasig cd skiva och jag hade ännu inte funderat ut vad i hela friden jag skulle göra åt dem. Skulle jag agera på min känslor? Skulle jag ignorera dem och hoppas att de skulle försvinna? Mitt huvud sa åt mig att välja alternativ två medan mitt hjärta - likt en fluffig kliché - sa åt mig att välja alternativ ett. 

   Jag vände huvudet mot hennes väska och såg på det bruna lädret. Skulle ett förhållande med Ariel ens vara möjligt? Vänta, ett ögonblick Justin. Ett förhållande? Nu tänker du lite väl långt va? Jag skakade på huvudet och suckade. Hjärnan full av tankar gnuggade jag mig i ögonen och fokuserade på datorskärmen framför mig igen, jag satt och försökte få ihop den senaste låten jag fastnat vid. Jag hade börjat utveckla en vana att börja på en låt, nästan göra klart den och sedan börja på en ny. När jag sedan fick tillbaka känslan för den tidigare låten gjorde jag klart den och - om jag får säga det själv - skapade ett mästerverk.  

   ”Ey, bro! Där är du” utbrast en röst längre ner i korridoren. Jag såg upp för att se Lil Za tillsammans med Alfredo, Zayn och Niall komma gåendes. ”vems är väskan?” 

   ”Ariel” svarade jag och gäspade bakom min knutna näve innan jag slängde upp mina ben på bordet framför mig. Niall dunsade ner i soffan på andra sidan väskan med ett retsamt leende på läpparna. ”och vad vill du då?” frågade jag honom vilket fick honom att endast flina bredare. 

   ”Åh, inget. Men verkar som att jag måste luta mig lite tillbaka så inte jag får ‘jag-älskar-Ariel’ baciller också” jag himlade genast med ögonen medan killarna bara skrattade. 

   ”Jag älskar inte Ariel, inte på det viset som ni tror i alla fall. Jag älskar henne som en vän, visst” sa jag och stängde ner locket på datorn. Precis, jag älskade henne som en vän. Det välbekanta klicket från klackar närmade sig igen och jag vände på huvudet för att se Ariel komma gåendes tillbaka, nu med tunna strumpbyxor på sig och håret uppsatt i en tofs på huvudet. Hon suckade när hon nådde mig och föll ner i soffan bredvid mig. 

   ”Gick det bra?” frågade jag försiktigt. 

   ”Antar det” svarade hon med en suck. ”jag provade underkläder för en ny kollektion som HM ska släppa och killen som hade hand om prövningen kunde inte sluta klämma på mina bröst. Jag menar det är okej en gång men när det börjar närma sig tjugo gånger då är han bara en klämning ifrån att få ett knä upp bland kronjuvelerna. Vem tror han att han är?” jag stirrade stumt på henne, oförmögen att få ur mig ord. Dock verkade det inte var något som Ariel märkte då hon endast fortsatte prata. ”hur fascinerande kan bröst vara? Det är bara fett, för helsike. Vart är Tyler? Tyler!” hon reste sig från soffan och snart såg jag hur Tyler kom gåendes runt hörnet. Vart kom han ifrån? 

   ”Bra, du är här. När skulle Tara ringa?” frågade hon och Tyler gav henne ett svar jag inte kunde höra men Ariel nickade och gick fram till sin väska i soffan mellan mig och Niall. I nästa sekund stod hon i endast svarta spets underkläder med rosa detaljer som hängde ihop med vad visade sig var långa strumpor och inte strumpbyxor med hjälp av rosa strumpeband. Mina ögon växte sig till genast till dubbelstorlek och jag hörde hur Alfredo satte i halsen på vattnet han varit på väg att svälja. 

   Ariel öppnade sin väska och drog ut ett långt svart tyg innan hon drog det över huvudet. Det svarta tyget visade sig vara en tight klänning med endast ett axel band och smet om runt henne tills de kom till hennes höfter och de endast föll ner till marken. Ariel strök med händerna längst tyget för att se till att inget låg fel innan hon tog sin väska och hissade upp den på axeln. Hon log mot mig innan hon gick upp till Tyler. 

   ”Hejdå killar” sa hon och vinkade över axeln mot oss. 

   ”Jag vet inte om jag älskar eller hatar den här skolan” sa Zayn tillslut och jag vände stumt huvudet mot killarna för att se deras fortfarande lika chockerade ansiktsuttryck. 

   ”Jag älskar’t! Gratis mat” utbrast Niall glatt och vi alla vände långsamt huvudena mot honom och såg på honom som om han vore dum i huvudet. Vilket jag för tillfället inte kunde förneka.  

 

”Vad har du kvar på listan?” frågade jag, mina ben låg utsträcka framför mig och jag mer låg än satt i fåtöljen vid fönstret i Ariels rum. Ariel själv satt placerad på sin skrivbordsstol, böjd över läxböcker och hade sin dator spelandes låg musik bredvid sig. 

   Vi hade lyckats bocka av några få saker till under helgen som gått, sett fler Disney filmer efter Ariel insisterat att det var ett måste att vi skulle se fler. Bara lyckan i hennes ögon fick mig att genast säga ja, utan tvekan. Vem kunde säga nej till en sådan billig lycka som att se en kort Disney film? Ingen hoppas jag. 

   ”Ehm...” sa Ariel och slet sig från läxorna innan hon plockade upp listan vi skrivit. ”vi har badat i havet, sett Disney filmer, lekt i en lekpark, kladdat med maten, gjort ansiktsmålningar-” ha! Ansiktsmålningarna hade varit något av det roligaste jag varit med om. Ariel kunde inte sluta skratta när vi båda hade ansiktet fullt i färg och jag log av bara minnet. ”-och ja... så vi har cykla, baka, äta godsaker...” hon höjde blicken så hon kunde se på mig och återigen blev jag distraherad av hennes läppar innan jag fick ett grepp om verkligheten. 

   ”Okej, så för att lära dig cykla så behöver vi en hel dag. Från morgon till kväll för det går inte att lära sig på fem minuter” hon nickade förstående. ”godsaker å andra sidan borde vara något vi kan fixa på studs, kom igen” jag hoppade upp ur fåtöljen och gick fram till hennes dörr, Ariel var fort efter mig och tillsammans åkte vi ner till bottenvåningen där vi fortsatte vidare till godisautomaterna. 

   ”Så vad hade du tänkt dig när du säger godsaker?” frågade jag henne och lutade med mot ena automaten. 

   ”Ehm... jag vet inte” svarade hon och ryckte på axlarna medan hennes blick granskade godiset innanför glaset. 

   ”För det finns ett urval, allt beroende på vad man definierar godsaker som. Till exempel bakelser, glass, smågodis, choklad, till och med läsk. Allt med socker i stort sett” hon såg på mig med stora ögon. Jag skrattade smått åt hennes minn och hon mimade stort ‘wow’ med munnen. ”fast sen har vi ju miljoner olika smaker av chips, jordnötsringar, popcorn, nötmixar... du fattar. Dock tycker jag du ser ut som en glass tjej av någon anledning men, det finns ingen glass i de här maskinerna så vi får nöja oss med chokladkakor och godis på påse för tillfället” 

   Ariel fick sedan välja dem hon tyckte såg bäst ut, dock verkade hon välja dem som hade roligast eller finast förpackning men när vi var klara återvände vi upp till hennes rum igen och jag släppte ner på det hennes säng. Nu exalterad satte hon sig på sängkanten och drog upp upp båda benen så hon satt i skräddarställning, jag flinade och satte mig mittemot henne. 

   ”Så vilken först?” frågade jag och såg på godiset framför oss, Ariel bet sig underläppen och jag fick motstå impulsen att slita ut den ur munnen på henne och skrika att hon skulle sluta vara en sådan retsticka. Men hon hade såklart ingen aning om vad jag gick genom på insidan, hon hade ingen aning om tankarna i mitt huvud eller pirret i min mage. Ariel pekade tillslut på en som jag tog upp. 

   ”Okej, så det här är en Snickers. Det är kola blandat med jordnötter och sedan en fluffig kola under och sedan ett chokladtäcke” sa jag medan jag öppnade upp förpackningen. ”vänta...” mumlade jag sedan när en ide slog mig och jag letade runt på hennes skrivbord efter en sax. Jag fann en tillslut och satte mig framför henne igen. Jag klippte till en smal bit i ena änden och gav den till Ariel. ”så du inte överöses av socker eller blir något så fånigt som mätt” 

   Hon himlade med ögonen men tog emot biten och stoppade den i munnen. Jag väntade tålmodigt medan hon tuggade, hennes ansikte visade inget för än hon svalde och log. ”så?” 

   ”Det var gott” försäkrade hon, jag nickade och vi fortsatte vår lilla lek tills hon hade haft ett smakprov från varje förpackning. 

   ”Herregud, jag har nog aldrig ätit såhär mycket socker någonsin” stönade hon och föll tillbaka i sängen, jag skrattade åt henne och kastade en napp i munnen. 

   ”Har du någon favorit då?” frågade jag och la mig ner bredvid henne. Hon vände på huvudet så hon kunde se mig och jag rullade runt på sidan och stödde mitt huvud mot min hand. Hon tänkte efter för ett ögonblick. 

   ”Twix och sedan Skittles” svarade hon och jag nickade. 

   ”Så eftersom du missat några detaljer i din barndom så kan kan gissa mig till att det även finns saker som du inte gjort som är typiskt tonårssaker” sa jag och hon skrattade till.

   ”Det stämmer, alkohol och fester har du redan avklarat men det finns andra saker antar jag” 

   ”Som?” frågade jag nyfiket. 

   ”Som...” började hon och fingrade nervöst på sina naglar innan hon vände bort blicken från mig. ”ehm... jag har aldrig varit på en dejt till exempel” jag höjde förvånat på ögonbrynen, en tjej som Ariel borde ha varit på tusentals dejter men aldrig hittat killen värdig nog för henne men samtidigt var jag inte alls förvånad. Med det schemat hon hade, när skulle hon ha tid? 

   ”Jag har aldrig varit i ett förhållande, inte ens de där fåniga man har när man är 10. Victoria hade, men inte jag. Tara har aldrig tillåtit mig umgås eller ens pratat med killar, förutom om det är en intervju. Hon säger att de är en distraktion. Du är den enda eftersom det är meningen att du ska ge mig mer PR” hon himlade med ögonen och jag log snett. 

   ”Vilket du då säkert kan gissa dig till att jag är... oskuld” hennes kinder blossade röda. ”och jag antar att jag kommer vara det tills jag dör, eftersom Tara har superkrafter. Det finns inget som kommer kunna döda henne” jag småskrattade. 

   ”Åh, oroa dig inte. Det kommer säkert hända... Tara kan inte vara med dig vartenda sekund av ditt liv heller” försäkrade jag henne. Hennes oskuld kändes inte lika chockerande som att hon inte varit på en dejt förut, Ariel var en sådan tjej som hade krav och förväntningar. Hon skulle inte ge bort något som sin oskuld till bara vem som helst. Men jag undrade...?

   ”Avan och Victoria driver med mig hela tiden om hur lite erfarenheter jag har när det kommer till... sådant där. Avan hotar alltid med att han ska dra iväg mig till en strippklubb och betala så jag kan... ah”

   ”Så vaddå? Du har inte gjort någonting, inte ens...?” 

   ”Nej, jag har inte ens kysst någon” svarade hon med blicken fastlåst i taket. Jag såg på hennes ansikte under en lång tid innan jag tog mod till mig. Det här var min chans. 

 

 

Ariels Perspektiv. 

Jag kunde inte fatta att jag faktiskt låg bredvid Justin och avslöjade alla dessa pinsamma egenskaper om mig själv som saknades. Det var en sak att missa saker från min barndom men nu pratade vi om större saker, saker man borde på riktigt ha gjort. Justin hade gjort allt, det var en sak jag visste. Jag menar han var tillsammans med Selena Gomez under nästan två år. Hur kan de inte haft sex? Oinbjudna bilder dök upp i mitt huvud som jag genast mentalt viftade bort.

   Justin låg tyst bredvid mig och jag kunde känna hur hans blick brände hål i mitt ansikte men jag vägrade möta hans blick. Hela situationen var för pinsam. 

   ”Jag skulle kunna kyssa dig” mitt huvud flög genast mot Justin innan jag såg på honom med stora ögon. Så fort han såg min minn stressade han fram sina ord. ”du vet om du vill få det överstökat, om du inte vill vänta längre. Du behöver inte” jag såg på honom för ett ögonblick, övervägda vad han sa. Lugnt såg han tillbaka på mig medan han väntade på min svar. 

   ”Verkligen?” frågade jag försiktigt efter en stund. ”du tror inte-” 

   ”Att det kan förändra vår vänskap?” jag nickade stumt. ”bara om vi låter det påverka oss. Men jag kan göra det, om du vill att det ska vara någon du känner och inte någon främling” mina ögon pendlade mellan hans båda, mina tankar gick i 180 och jag öppnade munnen men fick inte fram något svar. Ville jag att Justin skulle kyssa mig? Ville jag få det ‘överstökat’ som han sa? 

   Jag nickade försiktigt på huvudet. ”okej” andades jag fram. Nu var det hans tur att se förvånad ut. 

   ”Är du säker?” frågade han lågt. Jag nickade återigen, nu med mer säkerhet. Justin såg på mig, väntade säkert på att jag skulle ångra mig men jag var säker. Vem bättre än Justin? Jag fann ingen bättre. Försiktigt rullade Justin över på mage så han kom närmre mig och jag fuktade nervöst läpparna med tungan. Jag knöt sina händer som låg på magen och såg hur Justin höjde sin hand innan han försiktigt strök med tummen över min kind. 

   ”Slut ögonen” viskade han, nu lutandes över mig. Nervositeten bubblade likt syra i min mage och mina andetag började likna flämtningar, men jag gjorde som han sa och slöt försiktigt ögonen. Nästa sekund kunde jag känna Justins försiktigt andetag mot min mun och min hjärta hamrade likt en galning i min bröstkorg. ”slappna av” jag kunde känna hans ena läpp snudda min och jag försökte att inte spänna hela kroppen. 

   Sedan trycktes Justins läppar mot mig. Hans läppar var mjuka mot mina och trycket var försiktigt, men ju mer sekunderna tickade vidare blev trycket hårdare. Omedvetet lyfte jag ena handen och la dem om Justins kind. Kontakten bröts för ett ögonblick men jag lyfte lika fort huvudet igen. Min hand fortsatte och flätades in i hans hår. Plötsligt kände jag hur Justins mun öppnades över min och hans varma tunga mot min läpp, jag försökte att inte släppa loss till paniken. Vad ska jag göra? Gör som han bara. Jag kopierade hans rörelser och öppnade min mun, våra tungor möttes och känslan var underbar. Justins hand låg nu runt min nacke och han drog mig närmre intill sig. 

   Stunden avbröts av en hög knack och vi flög genast ifrån varandra, flämtandes såg vi på varandra. Vad hände precis?

 

What just happened?
 


you just kissed, that's what happened! GGGAAAAAAHHHHH U GUYS! dem kysstes. något jag hoppas att alla har väntat på... iiiiiihhhhhh! 
vem tror ni knackar? hur tror ni det kommer bli efteråt? KOMMENTERA, KOMMENTERA, KOMMENTERA! ♥ PUSS&KRAM.
 
Fråga: Vad skulle ni göra om ni fick träffa Justin? 
Mitt Svar: Jag besvarade detta under en fråga stund för... läääänge sedan. xP hahaha o mitt svar är nog det samma. Jag skulle nog skratta, eftersom det göra jag hela tiden. När jag är rädd, chockad, nervös, glad, whatever. Jag skrattar. 

Skriven av: Anonym

Gosh, du är så grym!!

Svar: haha hade nog skrattat också men speciellt skrikit och gråtit ;)

2013-10-23 @ 20:47:15
Skriven av: Anonym

Älskarälskarälskar det!!!!!!!!!! Jag absolut älskar hela novellen och deras relation till varandra! Den är verkligen helt perfekt! Det ända man vill är att vara i den situationen själv! Du skriver allting helt perfekt!!!! Man lever sig verkligen in i novellen!

DU ÄR BÄST!

2013-10-23 @ 20:56:12
Skriven av: Vicky

OMG FINALLY FIRST KISS SKIIT BRA KAPITEL!!!
SHIEET gud jag vet inte försöka ha kul och ta 100 bilder haha❤❤

2013-10-23 @ 20:59:19
Skriven av: Maria :*

O-M-F-B!! De kysstes! Har väntat på att de skulle kyssa varan ganska länge :)
Tror att det är Tara eller någon av Ariels vänner. Sjukt BRA kapitel!! Älskar dina kapitel! <3

Svar: Jag skulle mest vara chockad, men jag skulle prata med honom normalt. Asså så som jag pratar med mina kompisar. Han är ju också en människa ;)

2013-10-23 @ 21:46:34
Skriven av: Ebba

AWESOME💞 Längtar till nästa!! Gahhhh👌

2013-10-23 @ 21:52:22
Skriven av: Ditt största fan

Guuuud vad bra! Längtar så tills nästa kapitel. Och vem är det som knackar på dörren? Du gör mig galen! Jag är så sjukt nyfiken nu så det är inte sant! Vill bara att detta ska bli en bok på 20 000 sidor som räcker livet ut. Det skulle vara sååååååå grymt om din novell blev en bok. Har du någonsin förnedrat på att bli författare? Det skulle nog vara något för dig!?

Svar: TACK SÅ MYCKET! hahahah... ehm... ibland. att skriva är något jag verkligen tycker om så vem vet... kanske i framtiden så släpper jag massa böcker. XP
Linn Halldin

2013-10-23 @ 21:59:41
Skriven av: Mathilda

AAAAAHHHHHH! Äntligen kysstes dom!! Mer mer mer!

2013-10-23 @ 22:04:52
Skriven av: Jessica

OMG DEM KYSSTES DET HÄR ÄR PERFEKT ASSP ÅH VILKET MOMENT

SVAR: jag hade kramat honom frågat om en bild, om jag hade träffat honom en längre stund. Typ vunnit något så man fick typ ta en fika eller liknande med honom hade jag nog kanske berättat för honom hur mycket han betyder för mig, hur han alltid får mig glad och hur han alltid finns där för mig. Jag hade säkert frågat honom lite saker om hur det är att vara känd och vara honom. Hade sagt att jag älskar honom 1000 gånger och jag hade med säkerhet gråtit flera gånger

2013-10-23 @ 22:05:50
Skriven av: Emelie

omg !! sjuuuukt bra :D

2013-10-23 @ 22:11:57
URL: http://emelajzaan.blogg.se
Skriven av: Linnéa

JA!!! Dem kysstes!! Grymt bra!!! :)

Om jag träffade Justin skulle jag skaka, bli röd i ansiktet och säga eeh mellan varje ord typ! Jag gör alltid så när jag är nervös, därför hatar jag att typ stå in för klassen och redovisa för då händer allt det där för mig!! hahahah:)

2013-10-23 @ 22:24:39
Skriven av: erika

Ohmy! Shiiit vad jag har väntat på detta! Åh herre du skriver för bra asså!

2013-10-23 @ 22:29:37
Skriven av: johanna

waaaaaa!!!!!! :D:D:D

2013-10-23 @ 22:30:56
Skriven av: Anonym

Sjukt bra som alltid!

Svar; Det beror på hur lång tid jag skulle få träffa honom.. Skulle jag få träffa honom under en kort stund hade jag nog sagt att jag älskar honom och typ kramat om honom och dragit in hans underbara doft om jag hade kunnat andas xD
Om det hade varit för en lite längre tid så ungefär samma sak fast inte lika stressat och ha tid att säga lite mer :) Sen hade jag typ tagit honom på toan :')

2013-10-23 @ 22:42:35
Skriven av: :)

Gaaaaaah aaaaa asdfghjkl

2013-10-23 @ 23:23:35
Skriven av: Anonym

OMG OMG ASSÅ JAG LIDER HÄR! Du kan inte sluta kapitlet sådär' asså shit. Jag fick värsta knuten i magen när Justin kysste henne, eller när han tänker på henne sådär! Cijforkfor jag döör

2013-10-23 @ 23:41:25
Skriven av: Goda

R u kidding!? Du kan ju inte bara sluta där, det är icke lagligt! I want moooore D: weeeell.. Deras kyss kändes som magi, åhh är så nyfiken på deras känslor c: älskar hur du beskriver Justins tankar så detaljerat, men en sak fattade jag icke..
Tog Ariel bara av sig rocken bara så där inför alla killarna? Eller har jag förstått fel..? Hon skäms iaf inte för sin kropp, helt klart. Haha that's very rare.. ;)

Svar: hahahahaha, I'm not kidding! xP tack så mycket. hahahaha, yes det gjorde hon o nej hon är inte det minsta blyg. hon har ju visat sig halvnaken inför hur många människor som helst eftersom hon går runways osv. =) kram!
Linn Halldin

2013-10-23 @ 23:47:53
URL: http://pelanyte.blogg.se
Skriven av: Emma

Gaaaah!! Loooved it och har verkligen längtat efter den kyssen!😍👌

Svar: 1. Jag skulle nog bli alldeles stirrig, hyperventilera, börja svamla och virra runt som en galning😂 eller nummer 2. Jag skulle nog istället krama om honom och berätta hur mycket jag älskar honom, att han betyder allt för mig.❤️❤️❤️ Det första alternativet på mitt svar skulle inte förvåna mig om det hände mig vid en sådan VIKTIG tidpunkt i mitt liv (jag är expert på att strula till saker och bli allmänt awkard)😂😂😂😂😂😂

2013-10-24 @ 00:25:52
Skriven av: @MyCanadian_Bieber || IG

Fyfan så otroligt bra kapitel! Jag längtar tills nästa skiit mycket nu, älskar Jariel!!❤
De är säkert Tyler som knackar, oohhh haahahahah, skit bra ❤

2013-10-24 @ 00:26:49
Skriven av: lisa

fett nyfiken men tror att det är Victoria som kommer :)

2013-10-24 @ 04:02:37
Skriven av: Frida

Herrejävlar vad bra du är! <3 superduper bra kapitel! Åh herregud dom kysstes :ooooo

2013-10-24 @ 06:17:20
Skriven av: erika

Ohmy! Shiiit vad jag har väntat på detta! Åh herre du skriver för bra asså!

2013-10-24 @ 10:44:56
Skriven av: Michelle

Ja äntligen kysstes dom :D

2013-10-24 @ 14:24:40
Skriven av: Anonym

OMGOMGOMG PERFEKT

2013-10-24 @ 15:00:59
Skriven av: Aya

OMFB!!!!! DE KYSSTES!!!! OMB!!! Tror det är typ tara dom kommer in😁

Svar: jag skulle försöka att hålla mig lungn (fast jag skulle nog faila) och fråga om en bild!💕

2013-10-24 @ 20:50:21
Skriven av: Anonym

Dam dam dam. ASSO JAG DÖÖÖRRRRR NÄSTA KAPIITTEELLLL MÅSTEEE KOMMAAA NUNNUNNUNUUUUUUU

2013-10-24 @ 20:56:56
Skriven av: Celebnovell

OMG SÅ SJUKT BRA! Tror det är Avan som kommer in i den "perfekta" stunden och förstör allt HAHA, eller typ Alfredo, Liam eller någon av Justins kompisar. Gash längtar till nästa!

2013-10-25 @ 21:11:05
URL: http://celebnovell.blogg.se
Skriven av: tina

SÅÅÅÅ JÄKLA GRYYYYM!!!

Svar: Jag skulle nog börja skaka och bli nervös men jag skulle fortfarande prata med honom som en vanlig människa. Man vill ju inte skrämma bort honom eller så :) Jag har väldigt stor respekt för artister och fansen. Jag tycker det är så tråkigt när folk trängs och kastar sig över de, jag menar tänk på dem? Jag hade i alla fall nästan blivit lite rädd om någon hoppat på mig eller inte velat släppa mig.

2013-10-26 @ 10:11:51
URL: http://Http://tinalammela.blogg.se/
Skriven av: Sara

Hej!
Jag undrar om vi kan göra ett länkbyte? Helst i både inlägg och menyn.

Svar: hej! menyn, självklart. när det kommer till inlägg har jag en liten regel, den andra måste ha minst 170 besökare varje dag. =) kram.
Linn Halldin

2013-10-26 @ 19:42:27
URL: http://jelenatorstories.blogg.se
Skriven av: Hanna

Älskar't! :') du är fantastiskt duktig på att skriva

2013-10-26 @ 20:53:13
Skriven av: Emmy

Så grymt sjukt underbart bra. Dem kysstes :D <3

2013-10-27 @ 01:09:19
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Skriven av: jasmina

ohhh herre jävlar såbra ohhh shit dom kysstes!! ommmggg håller på och dö här. Men du kanju nte sluta sädär. måste nån komma och störa. Justin är ju fan kär i henne hehhehe. sv:skulle nog börja gråta skulle va chockad skulle säga till honom hur mycket han betyder för mig. Hur mycket han har hjälpt mig när jag har varit ledsen. och hur mycket jag älskar honom. SKulle skriva 10000000000 sidor om hur mycet han betyder för mig och hur mycket jag älskar honom och sånt. skulle ta bild och pussa honom. pilla hans hår, lukta på hans perfekta doft. heheh skulle be honom sjunga fö mig också :)) <3<33333

2013-10-27 @ 17:06:51

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback