"feels like I'm starting to love again"

heeeeeej! så det kom inte upp igår eftersom.. jag vet inte.. men det går jäkla segt just nu. jag vet vad som ska hända precis härnäst men jag vet inte. vad skulle ni vilja se hända? kanske jag kan få inspiration från era idéer. så vänligen lämna en kommentar nedanför om du har någon idé eller önskemål. LÄMNA EN IDÉ! ♥

Skriven av: Mathilda

Jag vet inte om du hade tänkt haft det längre fram men jag skulle vilja se att det händer något mer mellan dom! Att dom liksom kommer närmare varandra! :)

2013-10-13 @ 16:12:30
Skriven av: Sandy

Doms första kyss????
Eller något som gör dom svartsjuka!!

2013-10-13 @ 16:42:11
Skriven av: Nalle Phu

Typ något pinsamt moment... Att dom typ kommer lite väl nära varandra o så typ lite att dom blir generade ;)

2013-10-13 @ 17:45:06
Skriven av: Nalle Phu

Typ något pinsamt moment... Att dom typ kommer lite väl nära varandra o så typ lite att dom blir generade ;)

2013-10-13 @ 17:45:07
Skriven av: Vicky

Jag tycker likadant som Sandy :)

2013-10-13 @ 17:48:48
Skriven av: anonym

ja snälla att de typ kysser varandra eller att du håller på kysser varandra. kan typ inte arial gå till justin över natten eller nåt, asså jag menar från gadropen och hon typ säger att hon är rädd eller nåt så att de sover på samma sänge och när de vaknar ser de att de ligger jätte nära varandra och att hon har bara på sig bh och troser och hon blir generad :) hahah snälla

2013-10-13 @ 18:48:04
Skriven av: Anonym

Snälla kan lägga up en kapitel idag ?

2013-10-13 @ 19:36:10
Skriven av: Anonym

Att dom blir fulla och sen händer det saker

2013-10-13 @ 19:52:01
Skriven av: Vanja

Ariel blir tsm med någon annan (inte chaz eller Ryan (!!!)) och Justin blir avundsjuk men fattar först inte varför. Sen typ får han Ariel o hennes kille att göra slut eller så gör de slut pga något annat. Sen så som Anonym sa, Ariel går i genom garderoben o de där.

2013-10-13 @ 20:01:21
Skriven av: Erika

Det anonym skrev om att hon ska gå till han på natten, snälla! Fast då kan ju inte chaz och ryan vara där dock. men det skulle vara perf! att dom liksom vaknar sen och hon tycker det är pinsamt men han är typ gullig mot henne! Skulle liksom bli ett så perfekt moment typ. men vad du än kommer på blir det säkert super för du skriver super bra! kram :)

2013-10-13 @ 20:05:14
Skriven av: Josefin

Tycker det är lite förtidigt med något romantiskt mellan någon av "personerna" men att det typ är någonting med Tara, att ho ntyp bestämmer i sista sekunden att komma och hälsa på henne när hon egentligen hade planer med Justin :). Det här kom väll lite sent men jao :(

2013-10-13 @ 20:44:29
Skriven av: Anonym

Flera som kör snurra flaskan och dom måste kyssa varandra

2013-10-13 @ 20:56:08

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback