"cause I'm only human"

wow... hur länge har det varit nu sedan senaste uppdateringen? tre veckor? mer? 
 
jag är ledsen har jag har varit otroligt frånvarande.. har haft lite tid för mig själv. gjort saker utan stressen att jag behövde sätta mig ner o skriva ett kapitel. skönare än vad jag trodde det skulle vara. 
 
dessutom har jag funderat väldigt mycket över om jag ska byta webbplats eller inte.. föra över att till "Wattpad" istället, eftersom det är en mycket bredare portal om man vill skriva. "Blogg.se" är egentligen inte till för noveller utan för vardagsskrivande. skulle ni fortsätta läsa om jag gick över till "Wattpad"? 

sedan angående kommande uppdatering.. som ni själva kanske märkt så är novellen för tillfället något.. deprimerande. de bara bråkar o det är inte riktigt slut än.. more is to come. o jag antar att jag involverat mig så djupt i mina karaktärer att jag känner samma sak som dem. det enda jag känner när jag ska skriva är... jag vet inte - något i stil med "God, no!" 
 
men jag är ledsen att jag bara försvunnit o låtit er vänta på att det ska komma något.. jag vill inte ge er falska förhoppningar men jag är hemma hela dagen idag, jag måste verkligen plugga matte inför nationella vecka 21 men jag ska även försöka att skriva på kapitlet. men som tidigare skrivet så tappar jag lusten varje gång jag öppnar dokumentet. får försöka tänka på det fina som senare kommer kanske.. 
 
håll utskik mina vänner! PUSS&KRAM. ♥

Skriven av: Lisa

Jag skulle läsa mer om du gick över till wattpad för det är där jag läser mest och jag tycker att det är enklare :)

Svar: jag älskar själv Wattpad. så himla enkelt eftersom man kan även ha det på telefonen. appen är nästan bättre än själva hemsidan. =) tack! kram.
Linn Halldin

2014-04-23 @ 14:54:02
Skriven av: Anonym

Jag skulle nog tyvärr inte fortsätta läsa om du gick över till wattpad :/

Svar: det var tråkigt att höra. någon speciell anledning?
Linn Halldin

2014-04-23 @ 15:16:06
Skriven av: Melinda

Hej! Jag skulle gärna läsa din novell på wattpad istället, men detta låter säkert helt knäppt: Jag har aldrig riktigt fattat hur de funkar.... Så vore jätte tacksam om du kunde beskriva de för mig. XD Kram

Svar: absolut! om jag väl byter ser jag till att väl beskriva hur ni måste göra för att fortsätta följa mina noveller. tack så mycket. kram.
Linn Halldin

2014-04-23 @ 15:16:31
Skriven av: Anonym

Tror faktiskt inte jag skulle fortsätta om du bytte :/

Svar: det var tråkigt att höra. någon speciell anledning?
Linn Halldin

2014-04-23 @ 15:23:00
Skriven av: Emelie

Läser gärna på wattpad! :)

2014-04-23 @ 15:25:53
Skriven av: Anonym

Åh blir så ledsen över att nästan alla blogg.se noveller vill byta till wattpad, förstår verkligen ingenting av den sidan:(

Svar: nej, till en början kan det vara svårt... men som jag skrev till en annan så skulle jag såklart försöka förklara hur man göra. =) kram.
Linn Halldin

2014-04-23 @ 15:37:41
Skriven av: Adina

Jag älskar din blogg ( och wattpad haaha ) så självklart hade jag fortsatt läsa :)

2014-04-23 @ 15:59:55
Skriven av: Ellen

Älskar wattpad! Du har inga noveller som du läser/har läst som du kan tipsa om! Har du skrivit något på wattpad?

Svar: nej, själv har jag inte skrivit några på Wattpad. men jag har läst flera stycken. du kan lika gärna gå in på min wattpad.com/linnhalldin o se mina listor. kram.
Linn Halldin

2014-04-23 @ 16:58:39
Skriven av: anonym

nej snälla jag älskar denna bloggen !! jag skulle fortsätta läsa men jag tycker inte att du ska byta:( för att jag tycker inte om wattpad:(

Svar: det var tråkigt... ngn speciell anledning? ja, jag har ju inte riktigt bestämt mig än. får se hur det blir. jag kommer i alla fall att skriva klart denna novell på bloggen, vad som händer efter det vet jag inte. kram.
Linn Halldin

2014-04-23 @ 17:05:40
Skriven av: Anonym

Läser hellre wattpad eftersom jag kan spara och läsa den utomhus utan internet också. :D

Svar: precis! finns många fördelar, likt denna. =) kram.
Linn Halldin

2014-04-23 @ 17:20:57
Skriven av: Emilia

Läser hellre på blogg.se då jag inte fattar hur wattpad funkar, men om du beskriver hur det funkar så kan man ju alltid testa!Älskar din novell och vill jättegärna läsa vidare på den!

2014-04-23 @ 19:36:42
Skriven av: Anonym

Jag vet inte riktigt om jag fortsätter läsa om du börjar på wattpad..vet liksom inte hur det funkar! Har hört mycket bra om det, om jag visste hur det fungerar skulle jag definitivt fortsätta läsa, för du är GRYM! :)

2014-04-23 @ 19:37:16
Skriven av: Anonym

Skulle tyvärr inte fortsätta läsa om du bytte ti wattpad, fattar inte ett skit av de, å orkar inte börja me de heller:)

2014-04-23 @ 22:16:10
Skriven av: Anonym

Neeej, byt inte! Stanna här istället PLEEEASE. Skulle typ också tyvärr sluta läsa om du bytte till wattpad, förstår mig inte på det och kommer typ aldrig göra heller :/

2014-04-24 @ 15:39:32
Skriven av: Lilla jag

Du kan ju skriva klart novellen du jobbar med här och sedan nästa novell gå över. Se bara till att ha kvar den här sidan.

2014-05-04 @ 07:51:00
Skriven av: Anonym

Du kanske inte är inne på bloggen mer: men jag undrar vad du heter på wattpad? :)

Svar: hej! jisses.. nej, jag är ju inte det. men jag heter "strollinginthedeep"
Linn Halldin

2015-03-22 @ 11:19:08

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback