"stay with me tonight"

UPDATE 20.01. så det visade sig vara lite mer läxor än jag förväntade mig.. kom upp fler under dagen som jag hittade på Fronter. så jag har inte hunnit sätta mig ner o skriva ordentligt, dock har jag skrivit lite. så det är ju bra. motivationen går i vågor. skitjobbigt o jag är ledsen för det... TACK FÖR ERT TÅLAMOD! 
 
 
tjaba tjena! ledsen att jag har varit väldigt frånvarande de senaste dagarna men jag har faktiskt bara slappat o tittat på Shameless, läst... hehhehe, bara lata saker. men jag har inte känt någon större motivation att skriva dock känner jag att den långsamt börjar komma tillbaka. 
är hemma idag så jag tänkte först o främst göra lite läxor men sedan tänkte jag sätta mig o skriva på kapitel 78. så förhoppningsvis kommer det upp ikväll! håll utskik! ♥ PUSS&KRAM. 

Skriven av: anonym

jag fattar inte, kommer det upp nån kapitel idag? jag längtar redan hahah<3

2014-04-08 @ 21:14:22
Skriven av: Maja

Ta den tid du behöver! Du uppdaterar ju väldigt ofta annars så du förtjänar att ta det lite lugnt! :) du är bäst!

2014-04-08 @ 21:23:30
Skriven av: Anonym

Ta den tid du behöver, det förtjänar du! You're the best, <3

2014-04-10 @ 20:10:14
Skriven av: Anonym

Hej kommer det upp ett nytt kapitel ikväll elr när kommer det upp?? <3

2014-04-11 @ 19:13:25
Skriven av: Anonym

När kommer det upp ett kapitlel?)

2014-04-11 @ 22:25:45
Skriven av: Josefin

när kommer kapitlet?

2014-04-14 @ 11:44:02
Skriven av: Anonym

När kommer nästa kapitel upp ung? Snälla ignorera nt kommentaren, önskar bara en uppdatering på ungefär hur långt du har kommit o så..? Ta din tid, längtar! Du ee bääst!!!!

Svar: Åh, jag menar inte att ignorera kommentarer.. Ledsen för det! Ehm, jag vet inte.. Ska iväg imorgon. Men jag ska försöka så gott jag kan. Kram
Linn Halldin

2014-04-14 @ 20:19:59
Skriven av: sandy

seriöst.. har du inte kunnat göra ett ända kapitel på typ : veckor.. :/

Svar: Jag har skrivit knappt ett halvt.. varför jag sitter framför kapitel en timme utan ett enda ord vet jag inte. Jag har totalt tappat lusten. Jag vill inte låta otrevlig men har du någonsin drivit en novell blogg? Vet du hur många timmar som faktiskt måste läggas ner på den? Oerhört många. O jag har drivit den här bloggen i 2 o ett halvt år o har haft, enligt mig själv, väldigt bra uppdateringen sedan den dagen jag började.

Kram.
Linn Halldin

2014-04-16 @ 19:16:13
Skriven av: Anonym

Hej! Älskar verkligen dina noveller! Jag undrar bara om det kommer ett kapitel snart det har gått ett tag sen det sista kom!
Du är otroligt duktig på att skriva! :)

2014-04-17 @ 15:57:49
Skriven av: jasmina

Jag tror att du tänker för mycket på novellen, Och det kan bli som ett stopp, efter ett tag.. du borde sluta tänka så mycket om bloggen utan ta det lungt ett tag. bara för att du ska villa ut. Jag vet inte vilken årskurs du går i men du skriver gudomligt bra. och jag älskar din blogg ända sedan jag börja läsa "I Will Catch You If You Fall, Trust Me" jag har läst dina andra noveller (speciellt din första novell) typ säker 500gg och du skriver helt enkelt fantastiskt. Och ända sedan jag läst denna blogg så har du alltid haft en för BRA uppdatering på ALLT. och jag tycker verkligen inte du borde tvinga fram ditt skrivande.. utan den får komma när den kommer :)

Svar: tack så mycket! jag går 2:an på gymnasiet.. så snart kmr nationella. men jag ska verkligen försöka! tack för tålamodet. kram.
Linn Halldin

2014-04-19 @ 11:47:20
Skriven av: Wilma

Jag är inte typen som på något sätt vill kräva ett kapitel. Tro inte att det är vad detta går ut på. Jag tror att för att bloggen ska vara bra och för att bloggaren ska må bra måste alla kapitel komma för att man vill och inte för att man måste, eller att någon pressar en.
Men är du okej? Ett litet levnadstecken hade varit fint. <3

2014-04-20 @ 03:29:28

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback