"leave me blind"

hatar att behöva säga det här men det kommer inget kapitel ikväll heller. känner mig otroligt stressad över skolan just nu... våra lärare suger o har inte berättat för oss att det kanske var en bra idé att börja söka information för si sådär 2 veckor sedan inför texten som vi ska skriva, som ska vara klar nästa vecka.
så jag känner mig jätte stressad över att allt som vi har på gång nu o ska vara klart nästa vecka.. prov o annat skit! därför har jag varken lugnet eller koncentrationen att sätta mig ner o skriva på nästa kapitel, hoppas ni förstår det. jag är jätte ledsen, vill gärna uppdatera men betyg o skolan går före. 
 
därför tänkte jag att något kan jag ju hitta på medan ni får vänta.. alltså en FRÅGESTUND! kanske inte det roligaste o jag har haft dem förr men.. det är något. 
 
så nu har ni chansen att fråga vad ni vill. fråga om novellen, om kommande noveller, om mig, vad ni vill. så ska jag se till att svara på dem i ett inlägg snart! ♥ SÅ FRÅGA PÅ I KOMMENTARERNA! ↓↓↓ PUSS&KRAM.

Skriven av: Anonym

Hur gammal är du?
När börja du blogga?
Hur blev du en belieber och hur länge har du varit en?
Gick du på justins konsert i Sverige? Vilken plats?
Läser du andra noveller? Vilka isåfall?
Gillar du andra kändisar? Vem/vilka?
Det blev för många tror ja men aja 😂🙊

2014-02-13 @ 19:51:00
Skriven av: Anonym

Hur gammal är duu?
Har du någon privat blogg?
Hur får du inspiration till noveller?

Älskar denna novelleen, helt klart min favorit ^^ Blir alltid så glad när man ser ett nytt kapitel uppe :)

2014-02-13 @ 20:18:20
Skriven av: Anonym

Hur gammal är du?

Bästa betyg ? haha🙈

Har du syskon?

Har du FB? I så fall va heter du ? Får man Adda

2014-02-13 @ 20:42:46
Skriven av: justindrewnovell

Skolan går ju föra. Men det gör inget för att din novell är så underbar så man kan vänta ett halvår på att få ett nytt kapitel om det skulle vara så! :D

2014-02-13 @ 21:31:48
URL: http://justindrewnovell.blogg.se
Skriven av: Sandra

Förstår dig! Jag är också sjukt stressad över skolan med alla nationella prov vi hsr nu i 6:an och allt....

Men till frågan!
Hur gör duv dina designer? Vilket program använder du? ♥
Ha det gött:*

2014-02-13 @ 21:41:34
URL: http://www.justinnovell.webblogg.se
Skriven av: Anonym

Hur många kapitel kommer den här novellen bli?

2014-02-13 @ 22:08:45
Skriven av: Goda

Kommer Ariel snart få reda på om hennes biologiska föräldrar? För vill att Tara ska få skit.. (Skadeglad..Hehe^^)

2014-02-13 @ 23:23:52
Skriven av: Anonym

Har du någon ide om vad nästa novell ska handla om?

2014-02-14 @ 06:34:23
Skriven av: Julia

Hur många mer kapitel kommer det ?

2014-02-14 @ 12:14:23
Skriven av: Felicia (du vet hon ditt största fan)

Zup Babe? ;)
Skramlade faktiskt ihop några frågor åt dig! *fett glad*
Så här kommer dem!;

Vilken novell har vart roligast att skriva?
Har du någon du verkligen ser extra mycket fram emot att skriva?
Vilket är ditt favoritpar hittills (Jariel, Jenelope, Jannah osv.)?
Hur många till har du planerat, alltså typ idéer dom blir en hel novell och inte bara en tanke?

Jaa...
Det var typ det, PÖSS PÅ ROMPAN! :*

2014-02-14 @ 23:42:03
Skriven av: Anonym

Hur kan du vara SÅÅÅ jääävla Bra på att skriva??

2014-02-15 @ 11:40:52

Ditt Namn:

Kom ihåg mig?

Din E-postadress: (Publiseras Ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback